Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Restaurant is goed maar bediening kan beter. Anders gewend bij andere van der Valk hotels. Eten is lekker maar niet bijzonder. De smaak expolsies zoala bij andere restaurants blijven hier achterwege. De aankleding is wat ouderwets.

Datum van verblijf: september 2019
Lotte-van-der-Valk, Manager van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zullen uw verbeterpunten intern bespreken zodat wij ons hierin kunnen verbeteren. Begin 2020 gaan wij ons restaurant renoveren. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 10 september 2019

We komen terug life en cooking zou ook wel erg leuk in het hotel zijn. Hier hebben we ervaring mee bij andere van der Valk hotels. Voor de rest zou een modernisering ook wel op zijn plaats zijn. Ken dit hotel al erg lang op deze manier in zijn uitvoering.

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zullen uw opmerkingen intern bespreken. Fijn dat u bij ons terug wilt komen, graag tot ziens!

Beoordeeld op 10 september 2019

Niet goed genoeg voor de prijs die wordt gevraagd. De kamers zijn verouderd en worden niet goed schoongemaakt. de voegen van de badkamer zijn roze en dat is niet de oorspronkelijke kleur. in de douche 50 x 90 cm kan ik rechtop staan maar meer dan ook niet

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zullen uw opmerkingen intern bespreken. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 8 september 2019

Slaap kamer was netjes
Te vrede alleen het riool stonk
En miste was handjes
Verder niks aan te merken.
We waren er omdat ik bruiloft had in Arnhem
Ontbijt was netjes verzocht voor iedereen wat keus zat.

Datum van verblijf: september 2019
Lotte-van-der-Valk, Eigenaar van Van der Valk Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We zullen uw opmerking betreffende de onprettige lucht op de kamer oppakken met onze technische dienst.

We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!

Beoordeeld op 4 september 2019

Ons verblijf bij Van der Valk Arnhem was de moeite waard. Alleen een minpuntje, de Comfort kamer, is niet wat wij gewend zijn bij andere Van der Valk Hotels. Een upgrade naar een Comfort de luxe kamer is hier aan te bevelen. Verder een lekker rustig Hotel.

Datum van verblijf: augustus 2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!