NH Arnhem Rijnhotel(Arnhem)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

• Gratis parkeren
Stayokay Arnhem(Arnhem)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
  • Restaurant
  • Restaurant
29 mei 2018 beoordeeld

goed bereikbaar hotel, midden in de natuur en aan prachtige fietsroutes, met hoogteverschillen, gelegen; slapen met open deur in verband met de hitte is geen probleem omdat je dan gewekt wordt door de vogels

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
28 mei 2018 beoordeeld

Met de schoonmaak van de hotelkamers was het zeer slecht gesteld. Wij moesten 's avonds laat nog naar een andere kamer vanwege een zeer sterke urinegeur (en nattigheid )in het bed. In de andere (vervangende) kamer lag een wijnfles en zakdoekjes onder het bed.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
26 mei 2018 beoordeeld

Dit hotel was nummer 11 van der Valk helaas wel de mindere.De kamer geen koelkast geen airco een krappe doucheruimte.Een beperkte menukaart wij hebben drie keer gebruik gemaakt van het diner aanbod helaas de schnitzel te hard aan de buitenzijde weinig kaas en het spek was veel te hard.Het menu met asperges was een aanfluiting .De zeetong was redelijk en de entrecote was prima.Ik raad u aan bij uw collega c.q. familie eens rond te kijken wij hebben dat inmiddels gedaan en zijn eigenlijk altijd content met het een en ander.Op 24 juni gaan wij naar

24 mei 2018 beoordeeld

Prima van der Valk hotel in een omgeving waar je heerlijk kan fietsen. Het ontbijt was zoals we van een van der Valk hotel gewend zijn weer prima. Fietsen konden we bij het hotel huren en waren splinter nieuw.

24 mei 2018 beoordeeld

Goed hotel wat iets minder was is de ruimte in de douche.
Eten was goed bediening ook.
Mooie omgeving zeker aan te bevelen en te herhalen.
Wat iets minder was is de parkeerplaatsen voor mindervalide relatief weinig en de gewone parkeerplaatsen waren druk bezet.