Beoordeeld op 19 augustus 2018

Een goedkoop hotel met basis behoeftes tegenover het centraal station. Perfect. Ze bieden ook parkeer ruimte in een eigen parkeergarage een paar starten verderop. De kamer was vrij simpel met goede bedden, prima badkamer en een redelijk uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel die graag een praatje maken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018

Kamer met airco in bijgebouw geboekt (10 min lopen). Bijgebouw bleek direct te liggen aan de spoorlijnen van het station aan de achterkant. De voorkant was een drukke weg met trollley bussen. Voordeur bleek niet op slot te kunnen. Kamer klein, oud en smoezelig. Airco stuk. Dus erg warme, luidruchtende kamer. Terug naar receptie. Net als bij het inchecken zeer onvriendelijk geholpen. Alternatief dat ik het hoofd hotel werd aangeboden bleek ook een kleine gedateerde kamer te zijn.Wederom zonder airco. Terug naar receptie. Weer zeer onvriendelijk bejegend. Enige reactie was: “ Nou dan geef ik je centen wel terug.” Maar we houden wel E5 administratiekosten er van af. Wat een gezellige nacht in Arnhem in dit “hotel” moest worden, werd een autorit terug naar huis.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

Een nachtje doorgebracht in dit hotel.
Prima voor 1 of 2 nachtjes, netjes, perfecte ligging 2 minuutjes lopen naar de Korenmarkt, parkeren deden we bij P- station voor €15,20 voor 24 uur.
Lekker ontbijt, vriendelijke mensen.
Kamer en badkamer aan de kleine kant maar groot genoeg.
Lekker rustig ‘s nachts, prima geslapen

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 21 januari 2017 via mobiele applicatie

Een rustige, gemoedelijke ambiance: zo meteen even de buurt verkennen en een goed restaurant zoeken. Het hotel heeft een leuke bar, maar geen restaurant: dat zit ernaast en ga ik misschien zo even bekijken.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel zit tegenover het station in Arnhem. We waren hier voor een bezoek aan een concert en dan is de ligging ideaal. Met de pendelbus naar het GelreDome binnen 5 minuten. Het hotel is erg basic maar schoon en netjes. De kamer is klein en badkamer is ook erg smal. Ontbijt is prima, lekkere broodjes, zoete broodjes en keuze uit hartig en zoet beleg. De prijs kwaliteit was niet in verhouding, €125 voor een kamer is erg veel. Maar dat komt natuurlijk ook door het concert. Normaal zijn de prijzen lager. Voor 1 of 2 nachtjes prima hotel. Niet aan te voor een romantisch uitje.

Datum van verblijf: oktober 2016