Arnout Malfliet
Leuven, België

Alles is voorhanden

4,0 van 5 bollen29 mrt 2024 beoordeeld
Net hotel met alle basics die nodig zijn. Vriendelijk personeel. Ontbijt is basic maar zeker ok. Dicht bij het stadscentrum. Enig minpuntje is het systeem dat je jammer genoeg vaak tegenkomt: je hebt de kamersleutel nodig om Electriciteit op je kamer te hebben. Je gsm opladen tijdens het ontbijt zit er dus niet in.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Haarhuis Exterior
Exterior
  • ibis Styles
Meer hotels in Arnhem bekijken
Beoordeeld op 23 januari 2024

Dit is een ideaal hotel voor reizigers en weekendjewegmensen; midden in het centrum van Arnhem! De kamers zijn schoon en comfortabel! Wat ik bijzonder vind is als je midden in de nacht opstaat, de badkamer inloopt en het het licht aan doet, dit licht geen helle explosie van neonlicht op je netvlies laat landen; in plaats daarvan heb je de optie om een voor het oog heel fijn zacht licht aan te zetten zodat je niet gelijk wakker bent! Wij reizen veel en komen vaak in hele goede hotels en Holiday Inn Arnhem is het eerste hotel dat ik ken waar ze op de kamer 2 kussens klaar hebben liggen, een stevig kussen waar mijn voorkeur naar uitgaat en een zacht kussen! In de meeste hotels moet ik expliciet om een stevig kussen vragen en vaak hebben ze dat niet. Het ontbijt is perfect in de zin dat ze geen papperige scrambled eggs en taaie oververhitte bacon serveren maar wel een overvloed aan goed brood, heerlijke croissants en pain au chocola en de koffie is echt heerlijk om over het vers fruit en lekker granen te zwijgen. De receptioniste die ons incheckte was 17 jaar oud en ik kan alleen maar zeggen dat zij ongelooflijke efficiënt, vriendelijk een charmant was. Mijn COMPLIMENTEN! Wij komen zeker terug!

Kamertip: De centrale ligging is ideaal om de stad te verkennen
Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 17 augustus 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel in het centrum, winkels en uitgaansgelegenheden in de buurt. Vriendelijk personeel, vooral Julian, Mimoun, Merel en Melissa. Ze doe alles om het je naar de zin te maken. Schone nette kamers en een heerlijk ontbijt. We komen graag terug.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 19 juni 2023

Ben helaas niet gegaan om de reden dat er iedere dag gegocheld werd met de boeking prijs, als ik belangstelling had en op Trip advisor of hotels.com of bookings.com klikte ging de prijs iedere keer verder omhoog, verleden week was de prijs 104 en gister 134, vandaag 129, morgen zal die wel 89 zijn!!
Dit is niet wat ik wil, maar wil gewoon een faire prijs betalen, maar niet besodermieterd worden door een computer programma.
Navraag bij Holland int, Adam was dat alle hotels dit zo doen.
leuk voor die andere hotels, maar ik heb geannuleerd en rij wel gewoon terug naar huis.

Kamertip: Niet meer boeken via internet, gewoon hoptel bellen en prijs ovvereenkomen.
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 27 januari 2023 via mobiele applicatie

Het hotel ligt mooi centraal t.o.v. het centrum, station, theaters en horeca.
Als je het hotel uitstapt, loop je gelijk tegen de Albert Heijn aan; ideaal voor als je 's avonds nog zin hebt in een snack.

De bedden (kamer 321) lagen heerlijk en er was goede ontvangst op de tv.
De kamer was voorzien van een douche en toilet en je kon een kopje (oplos) koffie of thee zetten. De kamer was verder sober, maar netjes en schoon en we hadden er ook niet de hoofdprijs voor betaald (via booking.com).

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam zowel bij de receptie als in de huishouding.

Je kunt in het hotel niet dineren, maar wel ontbijten. Het ontbijt is wat karig (weinig variatie), maar er is voldoende.

Een groot pluspunt is de parkeergarage onder het hotel. Hier betaal je wel €25,00 voor, maar het is ideaal voor het in- en uitladen van je bagage. De draai bij het uitrijden is wel wat kort, dus niet heel ideaal voor grote auto's.

Verder is het hotel voorzien van een lift die tot aan de parkeergarage gaat.

Kortom, fijn verblijf in een prima hotel!

Kamertip: Houd rekening met een iets krappe uitgang van de parkeergarage.
Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 31 december 2022

Vriendelijk personeel, schone kamer met een heerlijke douche welke heerlijk ruim is. Goed basis ontbijt . MIidden in het centrum
Minder is het bed , maar volgens het personeel gaat dit vervangen worden in jan/febr'23..
25 euro betalen voor een dag parkeren is aan de hoge kant..

Datum van verblijf: december 2022