Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 83
Travelocity
Booking.comUS$ 83
Hotels.comUS$ 83
PricelineUS$ 83
AlgotelsUS$ 99
Beoordeeld op 16 februari 2022 via mobiele applicatie

Het is een vrij sober ingericht hotel maar alles is netjes en schoon. Het ontbijt is vrij standaard maar het is verder oké. Ons bed was vrij klein en de matras was aan de slappe kant maar ook dat niet echt een probleem. Prima hotel voor een doorreis of enkele dagen Arnhem en omgeving.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 26 november 2021

Perfect hotel voor kort verblijf.
Nette kamers, blinkend gepoetst. Niet duur, goed ontbijt maar niet super uitgebreid.
Parking onder het hotel. Dicht bij het centrum. Vriendelijk onthaal, alles wat je van een budget stadshotel kan verwachten.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 23 september 2021

Heel nette en grote kamers,wel spijtig dat er tapijt ligt en geen frigo aanwezig is op de kamer. Het ontbijt was goed maar niet uitgebreid. Er is een parking aanwezig die voor ons gratis in de deal was inbegrepen. De ligging is super het hotel ligt aan het centrum van Arnhem . Het hotel ligt ook maar 10 min rijden van de burger zoo. Wij komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Wij hadden kamer 306 en die was heel goed
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 25 augustus 2021

Meteen aan het centrum. ontbijt ok. wel gehorig op de kamer (ivm het centrum naast de deur). Parkeergarage naast het hotel tegen betaling. redelijk ontbijt maar géén spek. Vanuit het hotel diverse trips te maken in Arnhem.

Kamertip: op de hoogste verdieping minder lawaai lijkt mij.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 22 juli 2021

Heel dicht bij het centrum ligt dit hotel. De kamers zijn eenvoudig, maar prima. We waren niet blij met het bed, dat echt in de midden naar een kuil liep. Allebei rugpijn dus, maar verder prima. Het ontbijt was sober, maar voldoende. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. (wij hadden kamer 404)
Prima hotel voor een korte citytrip!

Kamertip: Kamer 404 zit je aan de centrum/wegkant. 's Nachts gehorig door geluiden van straat
Datum van verblijf: juli 2021