CarlaSpapens
Rijen, Nederland

Prima hotel in centrum Arnhem

3,0 van 5 bollen22 jul 2021 beoordeeld
Heel dicht bij het centrum ligt dit hotel. De kamers zijn eenvoudig, maar prima. We waren niet blij met het bed, dat echt in de midden naar een kuil liep. Allebei rugpijn dus, maar verder prima. Het ontbijt was sober, maar voldoende. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. (wij hadden kamer 404)
Prima hotel voor een korte citytrip!
Datum van verblijf: juli 2021
Kamertip: Kamer 404 zit je aan de centrum/wegkant. 's Nachts gehorig door geluiden van straat
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Haarhuis Exterior
Exterior
  • ibis Styles
Meer hotels in Arnhem bekijken
Beoordeeld op 19 juli 2021

Prima kamer, een lekker bed en een heerlijke douche, etc. Alleen jammer van het wat sobere ontbijt. Geen scrambled eggs bijvoorbeeld. Wel pre-made poffertjes die wel oké waren, maar geen goede vervanging.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 4 juli 2021 via mobiele applicatie

Redelijk hotel met slecht ontbijt

Hotelkamer is redelijk. Bedden zijn goed.
Aan de straatkant is het zelfs met de ramen dicht erg gehorig. En herrie in het weekend in de nacht.
Personeel is vriendelijk.

Ontbijtbuffet is slecht:

- fabrieks “jus d”orange”
- geen verse koffie maar uit n automaat erg bitter en waterig
- afbakbroodjes die te lang liggen en taai zijn
- koude gekookte eieren
- alleen melk en geen karnemelk
- qua fruit alleen appels
- ham en kaas (goedkope kwaliteit)
- yoghurt met fruit kant en klaar smaakt kunstmatig
Kortom: slecht en absoluut niet nodig.
Voor miss 50 cent meer inkoop budget kan je een prima ontbijt er van maken.

Kamertip: Neem een kamer weg van de straatkant en sla ontbijt over
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 26 april 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is midden in het centrum van Arnhem gelegen dicht bij restaurant’s (waar je kan afhalen in Corona tijd) en winkels.
Ruime nette kamer en prima badkamer met grote douche
Het ontbijt hebben we in de kamer gebruikt (Corona) was ruim voldoende, bij aankomt moet je een formulier invullen voor het ontbijt, deze kan je dan de volgende morgen afhalen.
Tegenover het hotel is een AH supermarkt, erg handig.
Wij zijn met onze fietsen bij het hotel aangekomen, hiervoor is in de parkeergarage ruimte om te stallen.

Datum van verblijf: april 2021
Holiday Inn Express Arnhem, Owner van Holiday Inn Express Arnhem, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2021

Vriendelijk bedankt voor uw review en uw verblijf in ons hotel. We zijn blij om te lezen dat de kamer en de locatie u goed is bevallen. We hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten. Met hartelijke groet, Team Holiday Inn Express Arnhem.

Beoordeeld op 16 maart 2021

Holiday Inn Express bevindt zich in het centrum van de stad. Heel veel leuke restaurants en terrassen. Helaas was alles gesloten i.v.m. Corona. De regels werden in het hotel goed nageleefd. Prettige kleine kamer, erg schoon. Helaas erg gehorig, je hoort de buren te goed, neem oordoppen mee. Fijne badkamer. Parkeren in de afgesloten binnenplaats/parkeer garage. Onze fietsen mochten in een aparte afgesloten ruimte staan. Heel aardig en behulpzaam personeel. Take away ontbijt ok, wel wat oude broodjes.

Datum van verblijf: maart 2021
Holiday Inn Express Arnhem, Eigenaar van Holiday Inn Express Arnhem, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2021

Beste Gast,

Dank voor uw verblijf in ons hotel, wat fijn om te lezen dat het hotel u zo goed bevallen is. Mijn excuses voor de overlast die u ervaren heeft tijdens uw verblijf, mocht u nogmaals bij ons verblijven vraagt u dan gerust naar de mogelijkheden van rustigere kamers.
Een hele fijne dag en graag tot ziens in een gezonde toekomst!

Beoordeeld op 25 november 2020 via mobiele applicatie

Goede service, alles top geregeld.
Toch lastig nu in Corona tijden maar ze hebben alles heel goed voor elkaar.
Vriendelijk en net personeel.
Kamers zijn heel erg schoon en netjes.
Het hotel is perfect gelegen, ideaal om hier een lekker weekend te genieten.

Datum van verblijf: juli 2020