“Gewoon goed.”

20:00
Geclassificeerd als nr. 34 van 367 Restaurants in Arnhem
Keukens: Europees
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening is prima en vriendelijk. Eten is verzorgd en smaakvol. Het terras langs de erg drukke weg is minder aantrekkelijk. Tip: Bij de volgende schoonmaak moet ook even naar boven gekeken worden, dan zijn de spinraggen daar ook weg ;-).

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2019 beoordeeld

Gegeten met 2 bewoners in een rolstoel. Telefonisch gereserveerd en vriendelijk en beleefd te woord gestaan. Er was een grote tafel voor ons gereserveerd en we zaten rustig. We kwamen speciaal om mosselen te eten en dat was ook prima bereid. We konden om extra frites en rauwkost vragen. Bewoners hebben echt genoten, zowelvan de bediening als het eten! We komen zeker terug.

Datum van bezoek: september 2019
29 augustus 2019 beoordeeld

Gisteravond gegeten, prima restaurant , gerechten wat vlak/flauw. Bediening uitermate vriendelijk/ Jammer dat ze net als zo velen aan zo'n wurgcontract van de brouwerij zitten waarbij ze Pepsi moeten verkopen ipv Coca Cola

Datum van bezoek: augustus 2019
26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier de afgelopen tijd een aantal keren gegeten, maar het wordt er niet beter op. Misschien puur toeval, maar wij snappen de recensies over dat het eten zo lekker is niet. Klinkt wellicht wat zweverig, maar je proeft dat er niet met liefde wordt gekookt. Het is allemaal vlak en niet in balans. De kleine hoefde zelfs de kipnuggets niet. Opmaak mooi, bediening heel er goed, eten slecht. Jammer.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 12 juli prima gegeten bij trix
Wij een gezelschap van 7 mensen uit rotterdam hadden gereserveerd via deze site. We vonden het een heel goed restaurant bediening supervriendelijk
Op verzoek was voor 1 persoon alles glutenvrij.
De sfeer in het restaurant was relaxed genoeg ruimte om elkaar goed te verstaan
Opa is wat doof
Gerechten waren smakelijk en ruim voldoende. Goede prijs kwaliteitverhouding
Het is dat afstand rotterdam arnhem wat groot is anders kwamen we hier zeker vaker terug
Fam rijnberg

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Trix bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland

In Restaurant Trix geweest? Deel je ervaringen!