“Met voldoende 'zitvlees' goed toeven op het terras”
Beoordeling van Dudok Arnhem

Dudok Arnhem
Geclassificeerd als nr. 47 van 328 Restaurants in Arnhem
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege het prachtige weer hebben we buiten op het terras geluncht met een goed smakende carpaccio en een lekker glaasje wijn. Dat hebben we bij diverse horecagelegenheden eerder gedaan en het moet gezegd: de prijs was in verhouding tot het gebodene toch wel fors te noemen.
Wat betreft het terras: het is ruim opgezet, maar het meubilair is niet erg comfortabel. De tafels zijn klein en de metalen stoelen stimuleren geen lang verblijf (mogelijk is dat om de doorstroming te bevorderen ook wel de bedoeling) tenzij je ruim van zitvlees bent voorzien. Bovendien veroorzaken de metalen stoelpoten bij het verschuiven op de straatstenen een enorme herrie.
Wat betreft de bediening: die was vriendelijk en correct.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak met een leuke kaart. Groot, open, hoog plafond, heel veel lampjes. Steeds wisselende kunstwerken aan de wand (maar door de grote ruimte niet opdringerig aanwezig).

De quiche met geitenkaas vond ik echt heel erg lekker.
Het ging even mis met mijn bestelling, maar dat werd vervolgens zo tof goedgemaakt door een ontzettend lieve dame van de bediening dat ik toch heel blij de deur uitliep. Super service. Nogmaals bedankt!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dudok is mooi centraal gelegen in Arnhem en heeft een mooi tuintje achter. Eten drinken en personeel is vriendelijk maar niet overdreven. Betalen met pin is binnen.

6 mei 2018 beoordeeld

We doen regelmatig een poging maar steeds gaat het mis we hebben zeker weer een half uur gezeten, maar niemand komt vragen wilt u wat drinken of eten, en het tafeltje was leeg.Ze zijn zeker vijf keer voorbij gelopen maar nee hoor ze kwamen niet ,we zijn weer weggegaan.Dit was de laatste keer.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker zitten, goeie leestafel , eten, drinken en bediening is prima. Leuk dat er steeds nieuwe kunstwerken hangen.
Nadeel : niet rolstoeltoegankelijk .
Politiek Arnhem zit er veel op maandag .
Monumentgebouw.

Reizigers die Dudok Arnhem bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland
Arnhem, Gelderland

In Dudok Arnhem geweest? Deel je ervaringen!