Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 137
Hotels.comUS$ 137
PricelineUS$ 136
TravelocityUS$ 136
Orbitz.comUS$ 137
eDreamsUS$ 128
Beoordeeld op 30 juni 2020

Hotel is leuk en apart ingericht, ontvangst in eerste instantie vriendelijk, maar service beneden de maat. Speciaal van te voren gebeld of heel vroeg ontbijt (ca. 6.00 uur) mogelijk was, was geen punt, dus geboekt. Per saldo geen ontbijt, behalve wat plakjes brood die ik zelf uit een zak mocht pakken en wat bakjes jam. Medewerkster stond al wel in de keuken bacon en roerei te bakken, maar een spiegelei bakken ging kennelijk haar kracht te boven, werd iig geweigerd.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 september 2019

Goed hotel dicht bij centrum Arnhem, leuk ingericht in design-stijl. Kamers zijn relatief klein maar van alle gemakken voorzien. Het personeel is bijzonder vriendelijk en het ontbijt is keurig verzorgd.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Informatieaanvraag snel en duidelijk behandeld, ontvangst zeer hartelijk. Compacte kamer met alles erop en eraan, heerlijk bed. Kamer aan de achterzijde en daarom geen last van het treinverkeer gehad. Goed ontbijt met heel huislijk pakken melk en yoghurt. Naastgelegen bar restaurant Casper is ideaal! Enige jammere is dat klimaat centraal geregeld wordt, ik kreeg het niet onder de 23,5 graden en dat is voor mij veel te warm helaas

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 maart 2019

Heel leuk hotel.
Ik was voor mijn werk. Ik heb me prima vermaakt. Originele kamer. Het leukste vond ik dat de medewerkers allemaal zo aardig waren. Ik voelde me echt welkom. Het horeca bedrijf wat in het hotel zit is ook heerlijk vertoeven.
In de directe buurt veel goede restaurants. Ik ga zeker terug.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 25 februari 2019 via mobiele applicatie

Prijskwaliteit verhouding valt hier tegen. Dat de kamers klein zijn wisten we al en hadden daarom een upgrade genomen. Alsnog was de kamer klein en onhandig ingedeeld. Bovendien kon de verwarming die vol aan stond niet uit, dus nacht 1 was het bijna 28gr in de kamer. Nacht 2 maar het raam open gehad voor verkoeling, maar daardoor veel rumoer door het spoor naast het hotel en mensen op straat. Helaas een hoop geld betaald voor 2 slapeloze nachten en een bed wat niet lekker lag en slechte service bij het ontbijt. De douche was wel fijn, al kon de deur van de badkamer niet dicht bij het douchen.

Datum van verblijf: februari 2019