“eten in het wokrestaurant”
Beoordeling van Wok restaurant Atlantis

Wok restaurant Atlantis
Geclassificeerd als nr. 155 van 352 Restaurants in Arnhem
Keukens: Chinees
15 augustus 2021 beoordeeld

erg druk, volgens mij dan ook het maximale aantal bezoekers, lang wachten voor je binnen bent, reservering met QR codes, checken enzovoorts.
Eten naar verwachting, goed bediening vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2021

20 juli 2021 beoordeeld

Van dit buffetrestaurant word ik echt gelukkig. Een ruim aanbod van heerlijke authentieke gerechten uit diverse continenten. Sublieme kwaliteit gerechten zoals T-Bone steak, Rib eye, Zalm, Garnalen, Oesters, Ossenhaas, Varkenshaas worden hier aangeboden. ook een ruim aanbod in dranken met als climax de verse Jus Orange. Personeel is vriendelijk en komen langs om te vragen of het eten smaakt. Toiletten zijn proper. Dit restaurant is voor herhaling vatbaar en heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Grote onzin over de coronaregels. Overal liggen handschoenen en er is handgel aanwezig. Ook tevens routing aangegeven alleen niet te handhaven met grote drukte.

Datum van bezoek: juli 2021
12 oktober 2020 beoordeeld

Wij zijn op zondag 11 oktober samen wezen eten bij Atlantis Arnhem.
Het was een rare gewaarwording om met maar 30 mensen in het restaurant te zijn.
Complimenten, voor de organisatie het personeel, alles keurig geregeld.
Voldoende handgel en plastic handschoenen, te gebruiken bij het opscheppen, meer dan genoeg afstand.
Personeel ook allemaal een mond/neuskapje en handschoenen.
Ook het eten prima en voldoende

Datum van bezoek: oktober 2020
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Absurd druk, alle tafels stonden er nog en zaten vol, iedereen moet zelf de tangen gebruiken om eten te pakken. Enkel een paar pijltjes op de grond die compleet genegeerd worden....!

Ik doe zelf niet zo moeilijk, maar dit is echt niet veilig, wij komen nooit meer terug!

Datum van bezoek: augustus 2020
26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag avond hier naar toe gegaan. Alles behalve coronaproof. Bezoekers hielden zich veelal niet aan de Corona afstand en regelgeving was ver te zoeken. Veel te veel bezoekers toegelaten, iedereen liep Kris kras door elkaar en zeker bij het eetgedeelte, bestek ging over en weer bij de bakken, het was een vervelend gevoel en vooral een verontrustend gevoel. Ik ben blijven zitten en heb zeer beperkt gegeten.... Los van het eten gaat het mij in dit geval om angst en zorg van corona verspreiding. Want buiten de Corona periode om Is het een goed restaurant om te bezoeken.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Wok restaurant Atlantis bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland
Oosterbeek, Gelderland

Arnhem, Gelderland

In Wok restaurant Atlantis geweest? Deel je ervaringen!