“Prima eten, weinig sfeer zoals alle all you can eat”
Beoordeling van Wok restaurant Atlantis

Wok restaurant Atlantis
Geclassificeerd als nr. 155 van 352 Restaurants in Arnhem
Keukens: Chinees
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 2 gezinnen daar wezen eten. We werden hartelijk ontvangen, maar voor de rest is het niet gezellig ( met iedereen af en aan van tafel bij het halen van het eten)

Ruime keuzes en het eten werd goed bijgevuld zo ook de kreeft zelfs. Het restaurant zag er schoon en hygiënisch uit, toiletten waren schoon en er loopt voldoende personeel rond voor het afruimen vd borden. Kinderen kunnen na het eten goed boven spelen in de speelruimte. Er is een klimtoestel, PlayStation en enkele tablets.

Datum van bezoek: april 2019

12 februari 2019 beoordeeld

Met ons 4 ren geweest op een doordeweekse avond, het was druk, het eten was lekker en veel keus, maar het is een veel te grote, hoge ruimte, alles gonst en echoot.
Ik kom hier liever niet meer, ik word er onrustig van.
De medewerkers zijn klantgericht, en goed eten, daar ligt het echt niet aan, het is puur de ruimte.

Datum van bezoek: januari 2019
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier met een vriendengroep geweest en het was top geregeld. Een tafel achterin, maar niet afgelegen en de tafel was opgesplitst, zodat je niet de hele tijd langs een hele lange tafel moest lopen. Een ander voordeel was dat we een tafel voor de volwassen en een tafel voor de kinderen hadden. Er waren 10 volwassenen en 12 kinderen (1-16 jaar) en de kinderen hebben we eigenlijk niet ge,zien, nadat ze genoeg gegeten hadden. Boven in het restaurant was een prachtige speelgelegenheid, daar hebben wij eigenlijk geen omkijken naar gehad. Het eten was prima, een wok, pizza, pannenkoeken en poffertjes, friet en snacks en een ijsbar.
Een prima restaurant om met kinderen toch relaxed te eten.

Datum van bezoek: december 2018
13 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier op een erg rustige avond.
Je wordt bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Reserveren is wel aan te raden. Betalen doe je voordat je aan tafel gaat.
Het restaurant is groots opgezet. Toch merk je dat niet wanneer je aan je tafel zit.
De keuze aan gerechten is enorm. Er is echt voor elk wat wils. Ik was verbaasd over de kwaliteit van de gerechten. Die was namelijk echt goed. Alles zag er smakelijk uit en smaakte ook nog eens goed. Het drinken pak je in dit restaurant zelf. Ook aan ijsblokjes of een schijfje citroen is gedacht.
Voor een familiediner is dit restaurant ideaal. Er is zelfs een apart buffet voor de kinderen. En een suikerspin als toetje is natuurlik helemaal feest!
Wij komen zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: december 2018
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot restaurant in Arnhem met genoeg parkeerplaatsen.
Binnen erg groot redelijk ruim opgezet en heel keuze qua voedsel en drinken.
Ziet er allemaal netjes en geordend uit.
Ook ziet het erg schoon uit en de bediening is ook zeer goed betreft het afruimen van de tafels.
Zaterdags zeker reserveren.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Wok restaurant Atlantis bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland
Oosterbeek, Gelderland

Arnhem, Gelderland

In Wok restaurant Atlantis geweest? Deel je ervaringen!