Beoordeeld op 27 januari 2020

Prima weekendbezoek gehad. Netjes en heel schone kamer. Heerlijk gegeten in het restaurant. Ontbijt ook prima, meer dan genoeg keuze. Goede uitvalsbasis voor Arnhem en omgeving. Ontvangst en uitchecken ging vlotjes. Geen last gehad van andere hotelgasten terwijl de meeste kamers bezet waren.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 22 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden twee kamers op twee verschillende gangen. De wat luxere kamers zien er beduidend beter uit.
Ik had een 'goedkope' kamer. Waar dus ook de sport teams verbleven die op trainingskamp waren. Dat heb ik gehoord..... om 3 uur 's nachts dichtslaande deuren, rumoer op de gang. Toen ik de volgende ochtend mijn kamer uitkwam lag er een meisje aan het eind van de gang op de grond te slapen, in haar slip.
De kamer zelf is oud en gedateerd , wel schoon. Gelukkig kan het raam open want er hangt een vreemde muffe lucht.
De bedden zijn traagschuim, ligt niet lekker en de kussens zijn te hoog.
Het ontbijt is wel uitstekend, veel keus.
Luidruchtige sport teams zetten ze gelukkig in een andere zaal.
De omgeving is prachtig. Op de fiets naar Arnhem of wandelen op de Postbank.
Al met al een mooi weekend gehad maar ik zou niet zo snel hier weer boeken. Voornamelijk vanwege de feestende jongeren.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf was onze kamer niet warm te krijgen. Een belletje naar de receptie leverde alleen een aanbod voor extra dekens op, niemand nam de moeite om even te komen kijken. De DugOut bar was ook erg koud en er was haast geen eten te krijgen, alleen een paar bitterballen want ‘het was immers net Kerst geweest’. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 27 december 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel. Efficiënte kamer met dito badkamer. Geen poespas. Wel schoon. Qua ligging is het een ideale plek. Dicht bij Arnhem en het nationaal park de Hoge Veluwe. Het ontbijt was erg goed en compleet. 's Avonds gegeten in het restaurant. Drie gangen menu voor 34,00. Heerlijk eten. Echter de bediening laat te wensen over. Nadat wij naar een tafeltje waren gebracht duurde het een kleine 20 minuten voordat iemand kwam om te vragen wat wij wilden drinken. De hele avond was de bediening niet professioneel. Jammer, want dat heeft toch invloed op de avond, terwijl het eten echt heerlijk was!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 18 november 2019 via mobiele applicatie

Ik was in dit hotel voor enkele dagen ontspanning. Het ontbijt was lekker. Niet veel specialer dan bij andere hotels maar hoefde ook niet voor mij.
De kamer zelf was voldoende verduisterend. Het was nu wel sowieso een donkere periode. Bij meerdere gasten naast mekaar in de gang hoor je wel vrij veel van mekaar.
De tv zenderlijst, daar zou ik niet op afgaan die men laat zien. Zelf ontdekken is de boodschap.
De sauna was wel aangenaam. Een badjas is aan te bevelen, al is het alleen al om je toegangskaart in weg te steken.
Het eten in het restaurant was lekker. Men beveelt wijn aan omdat men enkel Belgische bieren heeft op de kaart. De Amstel die ik dronk was frisdrank in een bierflesje waar zelfs geen toets van bier in terug te vinden was.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde alleen