Erik
Nederland

Perfect!!

5,0 van 5 bollen3 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Dit verblijf staat bij ons - zonder twijfel - op de nummer 1! Ik heb gekozen om mijn partner hier ten huwelijk te vragen en bij vermelding hiervan is het hele werkende team aan de slag gegaan om er een perfecte beleving van te maken met zeer fijn contact!! Complimenten naar het personeel!!! Het eten was heerlijk en niks op aan te merken, de beleving van omgeving, personeel, kamer was kortom sprookjesachtig!! Hygiene een dikke 10! Alles was kortom PERFECT!
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • HIExpress.com
Exterior
  • ibis Styles
3.9 km van Landgoed Hotel & Restaurant Groot Warnsborn
Restaurant
La sala del ristorante greco
4.0 km van Landgoed Hotel & Restaurant Groot Warnsborn
4.7 km van Landgoed Hotel & Restaurant Groot Warnsborn
Meer hotels in Arnhem bekijken
Beoordeeld op 12 februari 2024

Wij verblijven normaal vaak in grote(re) zakenhotels, maar op uitnodiging van vrienden kwamen we nu in dit geweldige familiehotel terecht. Wat een sfeer op dit landgoed, je voelt je echt gast. Dat begint al bij de ontvangst, de geweldige vlotte en gezellige bediening in de brasserie, het geweldige 8-gangen diner in het restaurant (minder gangen kan trouwens ook, maar onbegrijpelijk dat dit restaurant geen Michelinster heeft, want het gebodene is zeker sterwaardig) en ook daar weer een vlotte en gezellige bediening en dito sommelier. Kamer was heel sfeervol en de rustige omgeving rond het hotel is al de basis voor een goede nachtrust. Bij het ontbijtbuffet ligt van alles gelukkig in kleine hoeveelheden, die telkens heel adequaat worden aangevuld. Daar houden wij van, want we houden niet van reuze buffetten met veel ‘graaiwerk’. Groot Warnsborn heeft uitstekend begrepen wat gastvrijheid betekent en ademt dat in al haar facetten ook uit. Een hotel en restaurant om terug te komen.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 12 december 2023

Tijdens de NS-wandeling, van Arnhem naar Oosterbeek, wilden we een korte en eenvoudige lunch nuttigen bij Groot Warnsborn. We waren echter alleen welkom voor een 3-gangenlunch.
Toen ik meldde dat we niet welkom waren voor ‘koffie en een broodje’ werd ons gemeld dat er niet genoeg personeel was. Hoe hypocriet kun je zijn, wel personeel voor een 3 gangenlunch, maar niet voor een eenvoudige lunch. Hoezo kapsones? Gewoon slecht! ( en wel opgenomen willen worden in de wandelbeschrijvingen…)

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 17 november 2023

We hadden een overnachting van onze kinderen gekregen met een 4 gangen verrassingsmenu. Zeer vriendelijk ontvangst. Hele mooie kamers met een fijn bed en heerlijke kussens. Het eten was uitstekend. Voor ons gevoel een kleine michelin ster waardig. Met zorg en smaak bereid. Ook dingen gegeten die we normaliter niet besteld zouden hebben. Bijpassende wijnen werden uitstekend toegelicht en waren prima bij de gerechten. Voor ons een aanrader. Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 19 oktober 2023

Prima hotel op een mooi gelegen locatie. Authentieke kamers met gemoderniseerd sanitair. Personeel weet wat hospitality is. Kamers wel gehorig maar dat komt door de leeftijd van het gebouw waarschijnlijk.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 30 september 2023 via mobiele applicatie

Eén nacht verbleven in heel grote kamer met ruim balkon. Prima bed en keurige badkamer met bad en ruime inloopdouche. Netjes dat er voor badjassen en badslippers was gezorgd. Drankje op het terras voor het diner vanwege het redelijk aangename weer. Arrangement geboekt met drie gangen verrassingsmenu in de bistro maar omdat niet alle gerechten me aanspraken, gevraagd of de tweede gang vervangen kon worden. Dat was geen enkel probleem. Alle gerechten erg goed en uitstekende, bijpassende wijnen. Ontbijt de ochtend erna ook inbegrepen in arrangement en ook erg goed. Niet goedkoop maar de prijs zeker waard en dus van harte aanbevolen.

Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde alleen