Gratis annuleren tot 03-12-22
PricelineUS$ 145
TravelocityUS$ 152
Orbitz.comUS$ 152
Beoordeeld op 2 augustus 2022 via mobiele applicatie

Een gastvrij verblijf en zeer professioneel personeel. Wat een geweldige kokseqiipe staat er in de keuken met mooie en verrassende gerechten. De wijnadviezen waren perfect.
Al met al voor de voerde keer in warnsborn. Nu lijkt het wel het beste verblijf ooit te zijn geweest.

Kamertip: Electrisch laden is geen probleem
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 23 juli 2022

Ter gelegenheid van de Bruiloft van onze Kinderen Fabienne&Leroy van Steenis- Scheffer die hier een 3daags arrangement voor hun feest hadden geregeld, waar een fantastisch Team klaar stond in ons te verwennen met werkelijk alles om ons als gasten te verwennen en te verzorgen.

De Hotelkamers schoon, netjes, heerlijke bedden. Wat een heerlijke gerechten uit een perfecte keuken zoals een keuken hoort te zijn, maar wat denk je van het Complete Team, van de huishouding tot en met de horeca e.d., zo attent en heel gezellig rondom ons heen, om ons maar te verwennen, allemaal een dikke 10.

De omgeving is ook zo mooi met prachtige wandelpaden, sprookjesachtig mooi, net als ons Bruidspaar waarvan wij zeggen uit de grond van ons Hart, Dankjewel voor dit mooie Bruiloftsfeest. Trotse Ouders Willem&Ria Scheffer van Vossen

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 29 april 2022

Middelgroot hotel met eigen karakter (geen chainhotel) in imposant hoofdgebouw met mooi koetshuis.
Sterke punten:
-locatie: middenin bebost gebied met prachtig hondenlosloopgebied; goed; bereikbaar met bus 9 vanaf centraal station Arnhem (halte Warnsborn);
-kamer (in Koetshuis in mijn geval): ruim en gerieflijk, met terras; prima bed en badkamer;
-ontbijt (niet standaard inbegrepen): overvloedig en van voortreffelijke kwaliteit (o.a. allerlei soorten brood en broodbeleg, incl roerei met spek en superieure gerookte zalm, yoghurt, sinaasappelsap enz., er staat zelfs een honingraat); ik heb ervan genoten;
-sfeer: stijlvol, beschaafd, informeel, rustig (tenminste tijdens mijn verblijf, maar dit hotel lijkt mij sowieso niet massaal);
-de opzet van het hotel lijkt mij efficiënt en verstandig: prioriteit voor hoofdzaken (kamer, badkamer, ontbijt) en geen verspilling door allerlei extra's gratis aan te bieden waar de gemiddelde gast bij nader inzien weinig aan heeft. In die zin is de luxe hier enigszins sober, maar dat beschouw ik als een voordeel.
Zwakke punten: er schiet me niets te binnen.
Het is hier aangenaam toeven en zoiets kan natuurlijk niet goedkoop zijn.
Het hotel beschikt trouwens over een eigen restaurant en een brasserie met dezelfde keuken. Het menu is qua omvang beperkt (ook op dat punt vind ik de eenvoud verstandig), maar te oordelen naar mijn ervaring is de keuken verfijnd en het eten prima.
Ik was hier twee nachten in april 2022 met mijn hond, het hotel incl restaurant/brasserie is me goed bevallen, en ik ben van plan terug te komen.
Mijn vijf sterren betekenen: 100% tevreden, gegeven mijn prioriteiten.

Datum van verblijf: april 2022
Lammert De Vries, Owner van Landgoed Hotel Groot Warnsborn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2022

Beste Roland, heel erg bedankt voor deze mooie en uitgebreide review. Graag tot snel!

Beoordeeld op 28 april 2022 via mobiele applicatie

3x top
Ons 3-gangenmenu was een ster waardig
De bediening goed en vriendelijk
De ambiance binnen en buiten prachtig!
Een aanrader eerste klas.

Prima gelegenheid om even wat te eten en te wandelen, maar ook voor een meerdaags verblijf en veel mooie natuur in de omgeving.

Kamertip: Combineer je bezoek met een wandeling of fietstocht in de omgeving.
Datum van verblijf: april 2022

Super dank voor deze mooie complimenten!

Beoordeeld op 23 maart 2022 via mobiele applicatie

In maart 2022 enkele dagen gelogeerd en gegeten in Landgoed Groot Wansborn. Wat een mooi Landgoed prachtig gelegen op de Veluwe. De bediening is allervriendelijkst en hartelijk. De kamers zijn mooi en smaakvol ingericht en de omgeving is prachtig. Het diner is verrassend lekker en heel mooi opgediend door uiterst vriendelijk personeel. Met de gehuurde fietsen kun je de omgeving verkennen. Al met al een heerlijk verblijf.

Datum van verblijf: maart 2022
Lammert De Vries, Eigenaar van Landgoed Hotel Groot Warnsborn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2022

Goedemiddag Leo B.
Wat een top recensie! Ontzettend bedankt uiteraard en ik ga dit met veel plezier delen binnen de teams!
Nogmaals dank en wellicht tot een volgende keer.
Met gastvrije groet,
Team Warnsborn