Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 155
Orbitz.comUS$ 155
Beoordeeld op 28 april 2022 via mobiele applicatie

3x top
Ons 3-gangenmenu was een ster waardig
De bediening goed en vriendelijk
De ambiance binnen en buiten prachtig!
Een aanrader eerste klas.

Prima gelegenheid om even wat te eten en te wandelen, maar ook voor een meerdaags verblijf en veel mooie natuur in de omgeving.

Kamertip: Combineer je bezoek met een wandeling of fietstocht in de omgeving.
Datum van verblijf: april 2022
Lammert De Vries, Owner van Landgoed Hotel Groot Warnsborn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2022

Super dank voor deze mooie complimenten!

Beoordeeld op 23 maart 2022 via mobiele applicatie

In maart 2022 enkele dagen gelogeerd en gegeten in Landgoed Groot Wansborn. Wat een mooi Landgoed prachtig gelegen op de Veluwe. De bediening is allervriendelijkst en hartelijk. De kamers zijn mooi en smaakvol ingericht en de omgeving is prachtig. Het diner is verrassend lekker en heel mooi opgediend door uiterst vriendelijk personeel. Met de gehuurde fietsen kun je de omgeving verkennen. Al met al een heerlijk verblijf.

Datum van verblijf: maart 2022
Lammert De Vries, Eigenaar van Landgoed Hotel Groot Warnsborn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2022

Goedemiddag Leo B.
Wat een top recensie! Ontzettend bedankt uiteraard en ik ga dit met veel plezier delen binnen de teams!
Nogmaals dank en wellicht tot een volgende keer.
Met gastvrije groet,
Team Warnsborn

Beoordeeld op 26 november 2021

Prachtige locatie, schitterende omgeving, prima 'fine dining' keuken.
Enige minpuntje is de verzuurde oude ober die de sfeer verziekt met rare norse opmerkingen en slechte wijnadviezen.
De rest van het personeel is overigens wel heel vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Probeer een kamer in het hopofdgebouw te krijgen, niet in het koetshuis.
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 24 november 2021

Landgoed en hotel Groot Warnsborg is prachtig en alles is in stijl. Het heeft een sprookjesachtige en bosrijke omgeving.

Wij voelde ons als gasten echt in de watten gelegd.

Het restaurant en hotel heeft een stijlvolle ambiance.
Alles klopte!

Medewerkers stralen uit dat ze met passie hun werk doen en zijn uiterst gedreven en  vriendelijk. Ze staan allen open voor een gezellig gesprekje.  De suggesties die ze geven zijn smaakvol en op elkaar afgestemd.

Schone en mooie kamers.
Voortreffelijk weekend gehad.
Wij bevelen Groot Warnshorn ten harte aan.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 12 september 2021

Matig als er niet een bakje koffie ingeschonken kan worden met een leeg terras omdat de lunch waar je alleen met 2 of 3 gangen of als hotelgast mag komen klaargezet moet worden. Los van de dame die me vriendelijk hielp was de manager ongeïnteresseerd en deed geen enkele moeite om überhaupt netjes aan te kijken.

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde alleen