Beoordeeld op 26 augustus 2020

Comfortabel en aangenaam verblijf in een mooi gebouw.
Mooie kamer en een heerlijk culinair diner in het restaurant.
Rust in het hotel, je hoort bijna niets van de andere gasten op je kamer.
Prima ontbijt had wat uitgebreider gemogen met vers fruit.

Beoordeeld op 26 augustus 2020

Wij vonden het een geweldig hotel, prachtig gelegen op een mooi landgoed en waren onder de indruk van de bijzonder vriendelijke ontvangst en goede verzorging.Het was leuk te ervaren hoe het hotel door een hechte familie gerund wordt. Alles loopt op rolletjes.
De nieuw ingerichte kamer, die wij in het Koetshuis hadden, was royaal, keurig en voorzien van een groot terras maar naar onze smaak niet erg praktisch ingericht en van een modern "design" dat kil overkwam.
De 3 diners uit ons arrangement waren telkens een feest: verrassingsmenus met 4 prachtig opgediende, voortreffelijk smakende gangen

Kamertip: overleg bij het boeken over type kamer omdat deze heel verschillend lijken te zijn
Beoordeeld op 17 augustus 2020

Voor ons 50- jarig huwelijksfeest hebben we met onze kinderen en kleinkinderen ( 6 volwassenen en 3 kinderen) het culinaire een arrangement genoten in Groot Warnsborn. En het was inderdaad genieten met de grote G. De ontvangst, de kamers de welkomstborrel en het 8- gangen amusediner waren fantastisch zo ook het ontbijt de volgende ochtend. Maar wat ons het meeste goed deed was de warme, hartelijke ontvangst, de warme sfeer die er heerste en de persoonsgerichte bediening. We voelden ons echt "gasten". Daarnaast was het geheel coronaproef ingericht en alle medewerkers hielden zich strikt aan de regels. Chapeau. Niet alleen voor ons , maar ook voor onze kinderen en kleinkinderen een ervaring om niet snel te vergeten.

Kamertip: Kamers 16 en 19 waren gemoderniseerd en met airco.
Beoordeeld op 11 augustus 2020

Wij hebben ontzettend genoten van ons gastronomische arrangement. Goed gegeten en gedronken. De bijpassende wijnen waren erg lekker, wel vond ik deze prijzig ten opzichte van het verblijf en eten.

Kamer was top, schoon en van alle gemakken voorzien. Alleen de airco was erg luidruchtig. Deze was tijdens de warme dagen hard nodig, maar door het geluid en de matige verkoeling hebben we uit eindelijk niet mega goed geslapen.

Fietsverhuur was ook goed. Konden deze makkelijk reserveren voor een nette prijs en de fietsen waren ook van goede kwaliteit.

Aardig personeel, onthielden wie we waren en zelfs wat we hadden gedaan de dag ervoor.

Beoordeeld op 10 augustus 2020

Afgelopen weekend zijn we met zijn vieren naar Groot Warnsborg geweest. Ik geniet hier altijd met volle teugen en dat wilde ik mijn man en onze dochters ook eens laten beleven. En we werden niet teleurgesteld. We hebben heerlijk genoten van het warme welkom dat iedereen ons gaf. De verrassende 3-gangen menu's; de bijpassende wijnen en natuurlijk de gesprekken met de medewerkers: onbetaalbaar. Op zaterdag hebben we 21 kilometer gelopen in de prachtige omgeving van Groot Warsnborn en op zondag hebben we de schitterende natuur van de Posbank ontdekt, met de fietsen die we bij Groot Warnsborn hadden gehuurd. Voor ons was het (weer) een Topervaring. Wij komen ook zeker weer terug.