Beoordeeld op 26 juli 2020

Mochten afgelopen week genieten in hotel Groot Warnsborn van een drie daags culinair arrangement in een luxe junior suite. Het hotel ligt om te beginnen in een bosrijke omgeving. Vanuit onze mooie kamer stapten we zo de natuur in. Wat corona betreft waren in het hotel en op het terras maatregelen getroffen, die niet hinderlijk overkwamen (zoals looproutes en schermen tussen tafels). Ook het ontbijt was in dat verband iets aangepast.De keukenbrigade maakte vanuit de keuken vanaf een buffet op onze aanwijzing het ontbijt klaar. Deze oplossing deed niets af aan de kwaliteit van het ontbijt, integendeel. Het diner was beide avonden door het menu in combinatie met het wijnarrangement een feest voor zowel het oog als de smaakpapillen. De vriendelijke en deskundige bediening maakte deze culinaire belevenis af. Tijdens ons verblijf voelden wij ons echt een gast. Dit was geweldig!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 8 juni 2020

Na weken van lockdown een uitstapje kunnen maken. Wij hebben enorm genoten van de fantastische gastvrijheid. Natuurlijk werden de corona voorschriften nageleefd maar dat was absoluut niet storend. De brigade deed haar best het de gasten naar de zin te maken zonder. Prachtige ambiance en een voortreffelijke keuken. Overnacht in een luxe kamer voorzien van alle comfort met een prachtig uitzicht.
Dank jullie wel voor de uitstekende service, oprechte gastvrijheid en stuk voor stuk verrassende en smaakvolle gerechten. Het was een feestje om bij jullie te zijn.

Kamertip: Wij hebben overnacht in het hoofdgebouw.
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 7 juni 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 4 nachten in een superior kamer met terras geslapen.
Wij zaten hier in corona tijd dus alles was een beetje anders dan anders.
Het personeel en de eigenaren zijn zeer vriendelijk.
De locatie is super.
Wij hadden een hele grote en mooie kamer met een geweldig bed.
Het was in de periode dat wij er zaten erg warm en wij misten wel een airco op de kamer.
De ventilator bood toch niet genoeg verkoeling.
De 3 gangen maaltijden waren heerlijk, qua toetjes was het hoogtepunt de zelfgemaakte snicker!
Deze accomodatie is absoluut niet goedkoop en voor deze prijs verwacht je echt top service maar hier en daar liet men toch echt wat steekjes vallen.
Zo vind ik het eigenlijk niet kunnen dat je voor zo’n dure kamer na de eerste 2 koffiecupjes voor de rest moet bijbetalen.
Ook is er niet nagedacht over zeep/badschuim bij het bad.
Ook liet het personeel meerdere keren steekjes vallen.
Tot 2x toe vergaten ze mijn ontbijt en moest ik er dus zelf om vragen.
De kussentjes voor onze terrassstoelen waren niet aanwezig in de kamer. Er werd ons beloofd dat deze de volgende ochtend zouden worden gebracht maar dat werd vergeten.
Mijn bij het ontbijt bestelde cappuccino werd vergeten.
Dat er een keer iets vergeten wordt of een foutje gemaakt kan gebeuren maar het gebeurde iets te vaak.
Ook vond ik het ontbijtbuffet vrij karig en dan vind ik het geen excuus dat het coronatijd was.
Daar had wel iets meer van gemaakt kunnen worden, zeker voor mensen die ‘s morgens iets anders willen eten dan brood of ei.

Beoordeeld op 25 mei 2020

Fantastisch verblijf op Landgoed hotel & restaurant Groot Warnsborn gehad. Prachtige omgeving, luxe kamer, heerlijk eten en enorm vriendelijk personeel. Het ademde gastvrijheid! Wij hebben enorm genoten en kunnen het zeker aanbevelen.

Beoordeeld op 25 mei 2020

23 en 24 mei hebben wij met vrienden 2 kamers geboekt bij Hotel Groot Warnsborn. Wat een geweldige locatie midden in de bossen. De 2 kamers in het koetshuis zijn enorm goed bevallen, zeer luxe en modern ingericht (aanrader). Vanwege de Corona crisis was alles goed geregeld in het hotel met pijlen, bordjes en een speciale tafelsetting voor 2 stellen. Na een lekker stevig fietsritje hebben een heerlijk drankje kunnen drinken op het terras en 's avonds hebben we van een fantastisch diner kunnen genieten. Al met al een fijn weekend met een pluim naar het personeel voor de gastvrijheid en het enthousiasme.

Kamertip: Het koetshuis is een aanrader