3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst, met uitgebreide toelichting tot plaatselijke bezienswaardigheden en activiteiten. Ruime erg verzorgde kamers met zeer goede bedden en een mooie aparte eethoek. Hadden samen met onze kinderen de 2 kamers en badkamer ter beschikking op het eerste verdiep. Op de kamer aanwezigheid van DeLonghi koffiemachine en meerdere potten met lekkere koekjes! Zéér uitgebreid en overheerlijk ontbijt! Gelegen in een rustig residentieel deel van Arnhem. Op wandelafstand van het centrum en het groot Sonsbeekpark, aan de voet van de Hoge Veluwe. Vlakbij goed restaurant gelegen (Graaf Otto).
Een aanrader!

Verbleef: november 2017, reisde met familie
26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 nachten in deze mooie en goed verzorgde b&b, samen met onze twee jonge kinderen. We maakten gebruik van de twee kamers, badkamer en wc op de eerste verdieping. Mooie kamers, goede bedden, alle voorzieningen en zeer uitgebreid ontbijt op de kamer zelf, met verse aardbeien uit de tuin! Gastheer Jason hield zeer goed rekening met de melkallergie van onze zoon, en voorzag diverse alternatieven. Een aanrader!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was een hele fijne ervaring. Super ontvangst door de gastheer, fijne ruime en schone kamer met een goed bed en een eigen tuin. Het ontbijt was heel uitgebreid, we hebben ervan genoten. Ik kan iedereen deze accommodatie aanraden!

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest in combie met een concert in de GelreDome. Netjes gebracht en gehaald. En fijn kaarsjes op de trap bij terugkomst. Een heerlijk ontbijt, prachtige kamer en fijne badkamer. Super!!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
8 februari 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst.Geweldige kamer met aangrenzende tuin.Super ontbijt.
Alles tot in de puntjes verzorgd. De enige opmerking die ik kan maken is dat ik het erg goedkoop vond 75 euro voor zo veel luxe.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner