“Zondagavond diner”

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondag met 3 vrienden gedineerd bij het Amusement
Zondags worden hier altijd de producten ,restanten die nog in de keuken aanwezig zijn opgemaakt
Er is een vast menu 4-5 gangen
Het ons voorgeschotelde menu was uitstekend , met goede uitleg en overal uitstekende bediening en service , prima wijnkaart met ruim voldoende keus .

Datum van bezoek: november 2018

10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor het eerst wezen eten bij dit prachtige restaurant om de 70e verjaardag van mijn moeder te vieren. Kijkende naar sommige recensies vonden we het best even spannend of de hoeveelheid aan eten wel voldoende zou zijn, kijkende naar de prijs. Nou dat was het! Wat hebben we heerlijk gegeten zeg. De meest prachtige opgemaakte borden werden voorgeschoteld en de smaak was telkens zo bijzonder. Groot compliment! Maar ook voor de bediening. Allen zeer klantvriendelijk en meedenkend. Met de grootste glimlach werden we in de watten gelegd. En tot slot kreeg mijn lieve mams ook nog een verrassingstoetje. Beter kon niet. Dank jullie wel voor een bijzondere avond!

Datum van bezoek: november 2018
12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn team van het werk van ruim 20 personen hier gegeten. We hadden een verrassingsmenu van 5 gangen. En wat een absolute verrassing!

Jammer was dat de bediening een beetje uit de hoogte deed. Was geen klik met onze groep en dat was erg jammer.

Verder is het zeker een leuke ervaring om hier een keer te eten.

Datum van bezoek: oktober 2018
6 oktober 2018 beoordeeld

Tot nu toe bij elk bezoek weer heerlijk gegeten en telkens weer op een nieuwe manier gebracht. de wachttijd tussen de gerechten is niet te lang.

Datum van bezoek: november 2017
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van cuilinair eten houdt ben je hier op het goede adres. Verrassende gerechten.
Net publiek. Aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die 't Amusement bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland

In 't Amusement geweest? Deel je ervaringen!