“Sunday funday”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vast menu, vastgesteld door de staf en dus een verrassing voor de bezoekers. Heerlijk gegeten van vijf gangen; rode poon, eendeborst, zoet dessert, mooie macrons kwamen oa voorbij. Prachtige zaak met fijne sfeer. Dat heeft Estee goed gedaan. Ze was zelf aan t werk in de keuken en heeft een prima staf om zich heen, was leuk geweest als ze ook even aan de tafel was gekomen.
Ik zou t zeker van harte aanraden om hier te gaan eten... wel even zoeken.

28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond namen wij met een heerlijk diner afscheid van een collega. De heerlijke Nederlandse (voor)gerechten tesamen met de enthousiaste bediening waren een streling voor de tong. Details over zelfgeplukte paddestoelen, verassende combinaties en de gezellige setting maakten de avond af.

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben vanavond genoten van een geweldige avond bij 't Amusement. We werden getrakteerd op een Sunday Funday arrangement. Van tevoren is dan niet bekend wat je allemaal voorgeschoteld krijgt. Je laat je gewoon compleet verrassen.
We kregen vijf verschillende soorten gerechten, ieder met zijn eigen 'arrangement ' van ingrediënten. Naarmate de avond vorderde werden de gerechten steeds lekkerder. Het toetje was absoluut het hoogtepunt met echt lekkere smaken er in.
Het personeel in dit restaurant is zeer vriendelijk en legt met veel plezier uit wat de gerechten in houden en waar de ingrediënten vandaan komen.
Conclusie : alle eer voor Estée Strooker en haar team. Ze bieden een kwalitatief goed product en een fijne belevenis voor hun gasten .

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met aantal collega’s hier gegeten. In een woord; geweldig. We werden in de tuin ontvangen door een ober die zijn vak verstaat. Hij wist erg goed te vertellen over de ontstaansgeschiedenis van het restaurant en het concept. We kregen een heerlijke amuse die uit drie delen bestond. Kopje op zijn kop, hapje er op. Kopje optillen, hapje er onder en daarna een heerlijke oerkomkommer gazpaccio in het kopje. Daarna naar binnen voor een zesgangen menu. Heerlijke pure gerechten die heerlijk van smaak waren. Zie de foto’s. Met bijpassende wijn en het tempo prima afgestemd op de speeches aan tafel. Groot compliment voor de zeer professionele bediening en idem voor de chef die bijzondere pure heerlijke gerechten op tafel weet te toveren. Absoluut een aanrader!

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hebben wij hier genoten van een 5 gangen diner incl. wijn arrangement
Het eten, de sfeer en het personeel hebben voor een avond vol beleving gezorgd. Het eten is met veel passie en liefde bereid en ieder hap heeft ons weer verrasten het ziet er allemaal ook nog eens prachtig uit.
Ook de jongeman die ieder x de bijpassende wijn kwam inschenken doet dit met veel enthousiasme. Ondanks dat ik de BOB was gister heb ik met veel plezier naar zijn verhalen over de wijn zitten luisteren.
Alles bij elkaar klopt gewoon en zorgt voor een heerlijke avond.
Dit is meer dan gewoon uit eten.
Wij hebben het ook erg gewaardeerd dat Estee zelf ook nog aan de tafel komt om te kijken of alles naar wens was.
Dus als je van lang en gezellig tafelen houdt en mooi en lekker eten kan waarderen is dit écht een aanrader!

Reizigers die 't Amusement bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland

Arnhem, Gelderland

In 't Amusement geweest? Deel je ervaringen!