“Perfect, een beleving ”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hebben wij hier genoten van een 5 gangen diner incl. wijn arrangement
Het eten, de sfeer en het personeel hebben voor een avond vol beleving gezorgd. Het eten is met veel passie en liefde bereid en ieder hap heeft ons weer verrasten het ziet er allemaal ook nog eens prachtig uit.
Ook de jongeman die ieder x de bijpassende wijn kwam inschenken doet dit met veel enthousiasme. Ondanks dat ik de BOB was gister heb ik met veel plezier naar zijn verhalen over de wijn zitten luisteren.
Alles bij elkaar klopt gewoon en zorgt voor een heerlijke avond.
Dit is meer dan gewoon uit eten.
Wij hebben het ook erg gewaardeerd dat Estee zelf ook nog aan de tafel komt om te kijken of alles naar wens was.
Dus als je van lang en gezellig tafelen houdt en mooi en lekker eten kan waarderen is dit écht een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan er kort over zijn. Zojuist thuisgekomen van een heerlijk avondje met collega’s.
We werden getrakteerd op al het goede uit de natuur. Zeer mooi opgemaakt, porties zijn klein maar zeer rijk van smaak. Een ware smaaksensatie. Ga er gerust eens naar toe.

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Positief:
Prima bediening, we voelden ons echt welkom. Mooi interieur, voldoende deskundig personeel. Goede uitleg bij de geserveerde gerechten.
Negatief:
Ik kreeg bijna een overdosis vitamine☹️.
We kozen een 4 en 5 gangen “verrassingsmenu”. We kregen veel groente gerechten. Tomaten van de koude grond, komkommersoep, courgette bloemen etc. Één gerecht met wat rauwe vissnippertjes, één met een kleine portie maiskip. Was best smaakvol met aandacht voor seizoensgroenten, maar een echt mooi stukje vlees of vis hebben we gemist. Ze kunnen echt goed koken, maar het viel ons wat tegen.
Wijn was oké. Rekening voor 2 personen € 120,00. Bij een volgende reservering vraag ik eerst maar eens wat ze reserveren (verrassingsmenu = geen keuze); zonder een goede vlees of vis gang kom ik hier niet meer terug.

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, focus op Nederlandse ingredienten. Hoofdzakelijk groente gerechten, vind daarom de menu’s stevig aan de prijs. Maar overall erg gezellig, lekker gegeten.

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Mooi aangekleed restaurant. Zeer kleine porties. Met honger gevoel wegegaan. Heel jammer

Reizigers die 't Amusement bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland

Arnhem, Gelderland

In 't Amusement geweest? Deel je ervaringen!