“Authentieke Italiaan”

La Rusticana
Geclassificeerd als nr. 5 van 365 Restaurants in Arnhem
Keukens: Italiaans
20 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi authentiek Italiaans restaurant met Italiaanse bediening geeft toch altijd een mooie draai aan het eten.

Vooraf tonijn steak met een mooi krokant korstje.

Hoofdgerecht pasta met kreeft. Normaliter licht pikant geserveerd. Ik had het pikant gevraagd met een passende wijn. Helaas paste die er niet bij.

Verder top eten!

Datum van bezoek: mei 2019

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond heerlijk gegeten bij deze Italiaan. Het restaurant ziet er sfeervol uit. Er zijn redelijk wat tafels, maar door de indeling van het restaurant met veel kleine ruimtes voelt het heel intiem. De bediening is zeer goed. Vooraf hadden we een selectie van de voorgerechten en als hoofgerecht vlees. (Er staan geen pizza’s op de kaart.) Het vlees wordt standaard geserveerd met een aardappelgratin, maar op mijn verzoek werd er pasta aglia e olio bij geserveerd. Het restaurant is niet goedkoop, maar gezien de kwaliteit was het zeer de moeite waard en zou ik het restaurant aanraden.

Datum van bezoek: april 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen hetzelfde op deze woensdag. Wij waren vroeg, maar het liep aardig vol in de loop van de avond. Verwacht hier geen pizza.
Wij startten met een kleine amuse.
Daarna namen wij cannelloni vooraf. Heerlijk typisch Italiaans brood erbij. Top. Als hoofdgerecht heerlijke ossobuco van lam. Overheerlijk.
Als dessert de zuppa inglese.
Alles vergezeld van een heerlijke wijn van een uitstekende wijnkaart met voor elk wat wils in ook de prettige prijsklassen. De bediening was persoonlijk en paste zich met de etiquette aan aan de gasten.
Wij waren voor 2 p. afgerond €130,= kwijt. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: april 2019
20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de jaren heen een voortreffelijk restaurant. Fijne ambiance en erg smakelijke gerechten. Absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker Italiaans eten. Is prijzig maar elke euro helemaal waard. Dit is echt de Italiaanse keuken zonder compromissen

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die La Rusticana bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland

In La Rusticana geweest? Deel je ervaringen!