“Heerlijk Italiaans”

La Rusticana
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 Dessert in Arnhem
Keukens: Italiaans
20 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de jaren heen een voortreffelijk restaurant. Fijne ambiance en erg smakelijke gerechten. Absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2018

3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker Italiaans eten. Is prijzig maar elke euro helemaal waard. Dit is echt de Italiaanse keuken zonder compromissen

Datum van bezoek: oktober 2018
2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meermaals hier wezen eten en wow wat is het goed, heerlijke smaken en een mooie opmaak van de borden. De bediening zeer vriendelijk en altijd behulpzaam. Vraag zeker naar een bijpassende wijn bij het gerecht !

Datum van bezoek: februari 2019
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De kinderen hadden hun eigen planning voor de feestdagen dus dat was voor ons een goede reden om met Kerst in ons favoriete restaurant te eten. We hebben weer super genoten!

Datum van bezoek: december 2018
22 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger veel geweest, inrichting gedateerd . Je mag best in dezelfde stijl blijven, maar vernieuw meubilair. Kamer voor kamer
Vriendelijke bediening, doet zijn best.
Mijn Jacobs schelpen waren begraven onder gegratineerde kaas, zo’n tere smaak. De kalfsmedaillons waren echt te droog en te hard. Mijn tafelgenoten waren positiever. Het brood op tafel moet echt beter, daar waren we het allemaal over eens.
Kortom het kan en moet veel beter.
Ga ervoor !!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die La Rusticana bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland

In La Rusticana geweest? Deel je ervaringen!