Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 83
Expedia.comUS$ 84
Hotels.comUS$ 84
TravelocityUS$ 84
Orbitz.comUS$ 84
eDreamsUS$ 78
Beoordeeld op 10 september 2021 via mobiele applicatie

Met name het diner was uitstekend verzorgd. Als er een wedstrijd zou zijn voor de titel "beste postillion chef-kok", dan verdient deze chef de titel. Ruimste menukaart van de drie deze week door ons bezochte postillion hotels en prima dagmenu. Ook de presentatie van de gerechten was buitengewoon goed. Hier wordt een uitstekend diner verzorgd!

Kamertip: Voldoende parkeergelegenheid.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 9 september 2021

Wij wilden ná negen uur 's avonds nog dineren in het restaurant van dit hotel. Wij waren géén hotelgasten. Gelukkig was dat geen probleem. Wij hadden lekkere tomatensoep en een lekkere Enjoya paprika met quinoa, lekkere groenten, verse sla en frietjes. Met de quiche ging wat mis, maar dat werd door het personeel goed hersteld. Ook in het restaurant van dit Postillon hotel was duidelijk te merken dat er te weinig en ook te weinig ervaren personeel aanwezig is. Een van de bijkomende problemen van de coronatijden.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 30 augustus 2021 via mobiele applicatie

Hotel is gedateerd en kamers hebben een upgrade nodig. Wij sliepen op kelderverdieping en prima geslapen maar dat je zegt wauw wat een nette (bad) kamer nee. Overigens was het personeel zeer vriendelijk en ontbijt ook prima. Locatie dicht bij park hoge Veluwe dus prima uitvalsbasis om te fietsen in omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021

mooie omgeving,je loopt zo het bos in ,in de avond lekker gegeten ,en het ontbijt was prima.goede bedden en kussens ,schone hotel kamer en badkamer.personeel vriendelijk.mooi restaurant,lekker licht.gratis parkeerplek.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 15 juli 2021 via mobiele applicatie

Het interieur van het hotel is een beetje verouderd maar alles is netjes schoon en het personeel is vriendelijk en gastvrij. In- en uitchecken ging heel vlot en het hotel is vrij goed bereikbaar met OV. Wij vonden het vooral heel fijn dat honden niet alleen zijn toegestaan, maar ook mee mogen in het restaurant en de bar. Het was alleen jammer dat er geen minibar of koelkastje in de kamer was. Daarnaast was het ontbijt zeer duur voor hetgeen verkrijgbaar is (15 euro p.p.p.d.). Al met al een zeer fijn verblijf gehad en prijs/kwaliteit naar verhouding.

Datum van verblijf: juli 2021