TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 september 2019

Dit hotel is gesitueerd pal aan de A12 en qua bereikbaarheid prima te doen. Ik heb hier niet overnacht, maar afgesproken met zakenrelaties waarbij we ons beperkt hebben tot koffie met gebak.
Het personeel is bijzonder vriendelijk. Echter de tafel waar wij aan zaten, plakten de glazen aan vast.
Het pand waar hotel en restaurant in gesitueerd zijn, heeft dringend een grote make-over nodig. Al is het niet om het aanzien dan wel om ervoor te zorgen dat de kozijnen niet volledig wegrotten.

Hetzelfde geldt ook voor het interieur in het restaurant, stoelen en tafels zien er versleten uit.

Op zich jammer, want de plek is goed en ik weet zeker dat met een beetje vernieuwing er veel meer uit te halen valt.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 september 2019

Het is een goed hotel met vriendelijk personeel. Min punt is de geluidsoverlast van de nabij gelegen snelwegen en doorgaande weg. Hierdoor slaap je slecht. Door de ligging aan de rand van de Veluwe kun je er goed fietsen.

Beoordeeld op 10 september 2019

Fijn hotel, dichtbij de snelweg en met een bushalte op loopafstand. Vriendelijk personeel. Wij komen hier al meerdere jaren achter elkaar, voor de Airborne wandeling..En het personeel is erg vriendelijk.

Kamertip: Ik heb geen tieps.
Beoordeeld op 9 september 2019

De afgelopen jaren vele hotels bezocht, maar nog nooit zo’n slechte ervaring gehad als hier. Achteraf bleek de prijs ook nog veel duurder te zijn dan de normale prijs.
De badkamer (comfort room) zat vol met schimmel (bad,douchedeur, kraan, tegeltjes, etc) en kalk (douchekop kwam hierdoor nauwelijks water uit). De vloerbedekking van de slaapkamer had enorme vieze plekken en de kastjes etc zaten vol met stof en spinnenwebben. De bedden die wij in de slaapkamer hadden staan hadden allemaal een extreem slecht matras waardoor wij als dertigers beiden rug en gewrixhtsklachten hebben al enkele dagen, welke voorheen niet aanwezig waren. Na de eerste dag al wat aanwezig maar na de tweede nacht onhoudbaar waardoor nauwelijks geslapen, mede ook omdat het kussen zeer slecht was en totaal geen model meer in te krijgen (allemaal losse stukjes erin). De prijs voor een diner en drankjes in de bar tov de kwantiteit is zeer erg uit verhouding, kwaliteit is prima. Ontbijt is top! Personeel redelijk.

Beoordeeld op 5 september 2019

Voldoet aan de verwachting, wat je geboekt hebt krijg je (1 dag fietsgebruik gewone fiets) . Vriendelijk onthaal. Supplement prijs huur elektrische fietsen aan de hoge kant in vergelijking met prijs 2018. Correcte bediening in restaurant en prima kwaliteit van het aanbod.

Kamertip: Spijtig van het voltapijt op de kamer. Vloer of parket ware beter geweest ivm hygiene en allergie gevoelige klanten.