21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een zakenrelatie hier geluncht, massaal, niet echt sfeervol, redelijk eten, maar geen goede prijs/kwaliteit verhouding (veel te veel geld voor het gebodene)
Diverse plekken hier mogen weleens opgeknapt worden (toiletten onder andere)
Bediening is zeer plichtmatig.

Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
Sabine K, Front Office Manager van Postillion Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback, wij zullen uw opmerking ter harte nemen en gaan hiermee aan de slag.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen voor een zakelijke lunch!

Marleen Donkers
Commercieel Medewerker Binnendienst

20 februari 2018 beoordeeld

3 gangen diner is echt een afgang. kop soep hamburgen op een snijplank geen slabuffet en een creme brullee. Ook het ontbijit is ingekrompen geen krentenbrood maar een soort brood ,3 vleessoorten geen roomboter alleen magarine geen plakjes spek maar een opgebakken ontbijtspek kruimels

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Sabine K, Front Office Manager van Postillion Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor het invullen van onze review, mede door uw feedback kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren Erg vervelend om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest!

Toch hopen wij u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn!

Met gastvrije groet,

15 februari 2018 beoordeeld

zeer goed en ook correct geen opmerkingen is voor velen zeker aan aanrader ik zal het hotel zeer aanbevelen bij vrienden en kennissen, zodat deze ook van de accommodatie gebruik kunnen maken en van de attractie in de omgeving

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor het invullen van onze review!
Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten bij ons in Arnhem.

14 februari 2018 beoordeeld

degelijk hotel dicht tegen autostrade maar geen last van lawaai , wij hadden een arrangement met eten en fietshuur . vriendelijk onthaal en bediening , eten was goed maar wat lang moeten op wachten . fietsen waren in orde ; kamer kon wat properder maar toch tevreden . zeer goede prijs kwaliteit verhouding voor wat wij betaald hebben,

Kamertip: achteraan de gang

Geachte Marc,

Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u genoten heeft van uw arrangement bij Postillion Hotel Arnhem! Graag zien wij u in de toekomst terug bij ons of een van de andere Postillion locaties!

10 februari 2018 beoordeeld

Na een letterlijk koele ontvangst in onze kamer, (de verwarming was uit en het duurde tot 's avonds laat voordat het wat aangenamer werd), was over de indeling niets negatief te melden. Wel jammer dat in de badkamer ook geen verwarming was. Alles was schoon, en de receptie en het overige personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het diner en ontbijt was prima en voldoende. De bediening in het restaurant was leuk, grappig, vlot, en netjes en correct. De ruime parkeerplaats is perfect. Voldoende plaats en beveiligd. Vanuit het hotel wandel je zo het bos in.

Kamertip: Misschien een koelkastje en een mogelijkheid om de tv naar je toe kan richten. Nu plat op de wand.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Sabine K, Front Office Manager van Postillion Hotel Arnhem, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review! Wat goed om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en het restaurant goed is bevallen bij u, wel erg jammer dat het zo koud op de kamer was. Wij gaan hier zeker mee aan de slag!

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals ontvangen bij Postillion Hotel Arnhem!