Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 119
Hotels.comUS$ 119
PricelineUS$ 118
Trip.comUS$ 139
TravelocityUS$ 119
Orbitz.comUS$ 119
Beoordeeld op 21 oktober 2021

Het interieur is mooi modern en cosy tegelijk. De vernieuwde kamers ook. Echt een aanrader. Personeel vriendelijk. Je kunt er ook ontbijten en dineren in het aangrenzende restaurant Perron 5 en goede koffie bij HOEK.

Kamertip: Kies voor een superior kamer, een suite of een loft als je echt een top kamer wilt.
Datum van verblijf: oktober 2021
Hotel Haarhuis, Guest Services / Front Office van Hotel Haarhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2021

Beste Roel,
Hartelijk dank voor uw verblijf en mooie review.
Erg fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad in het hotel en heeft genoten bij onze F&B afdelingen Perron 5 en HOEK. U bent van harte welkom om eens terug te keren in Arnhem!
Isabel - Receptie

Beoordeeld op 23 september 2021

Fijn hotel in het centrum van Arnhem. Goede uitvalsbasis om dingen te ondernemen in Arnhem. Hotel heeft geen eigen parkeerplaats , parkeren kan in de parkeergarage van station Arnhem CS. Dit kost ongeveer 15 euro per dag.
Ontbijt zeer goed. Kamers schoon. Wel erg warm. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Datum van verblijf: september 2021
Receptie Haarhuis, Guest Services / Front Office van Hotel Haarhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2021

Beste Mariel,

Hartelijk dank voor de mooie woorden. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groet, Team Haarhuis

Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel en op loopafstand van diverse bezienswaardigheden. Grote schone Kamer en de kamer (101) was in serene rust wat meestal in hotels ver te vinden is. Ontbijt is uitgebreid en er was creativiteit in ontbijt gerechten. Er was aandacht en liefde aan besteedt. Zeker een aanrader!

Kamertip: Eten bij Karakter
Datum van verblijf: september 2021
Receptie Haarhuis, Guest Services / Front Office van Hotel Haarhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2021

Beste heer Bakker,

Hartelijk dank voor de mooie woorden! en heel fijn dat alles zo naar wens is geweest en u genoten heeft van ons ontbijt. Wij zien u graag in ons hotel een volgende keer.

Met vriendelijk groet,
Team Haarhuis

Beoordeeld op 27 juli 2021

Ligt midden in Arnhem, tegenover het station. Voor komst met OV is de ligging prima. Met de auto moet je in de tegenovergelegen parkeergarage vande NS parkeren. Niet goedkoop!
Kamers met groot bed, tv, koffie- en theevoorziening, badkamer met douche, toilet en wasbak. Geen airco, wel ramen die een klein stukje open kunnen. Gerenoveerd.
Het hotel is ook gerenoveerd. Gezellige inrichting. Terras op het trottoir. Eten is prima, zeker in het restaurant!

Kamertip: De achterkant is rustig!
Datum van verblijf: juli 2021

Beste Marianne,

Wat ontzettend fijn dat uw verblijf zo naar wens is geweest, reviews van onze gasten stellen wij zeer op prijs en zo kunnen wij onze service verbeteren. Het parkeren in het centrum van Arnhem is helaas niet gratis, wel is de mogelijkheid om te parkeren bij de parkeertransfer Gelredome dit is gratis en dan de bus naar het centrum. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Team Haarhuis

Beoordeeld op 12 juli 2021

Heerlijk hotel met een leuk thema en tot in detail uitgewerkt. Prachtige kamer, prima formaat en de superior is geweldig met whirlpool, sauna en dakterras. Locatie is heel centraal, goed om het centrum te ontdekken en de rooftop bar Blou mag je zeker niet overslaan!!!

Kamertip: Superior kamers zijn echt fantastisch!
Datum van verblijf: juli 2021

Beste Michel,

Heel erg fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest en dat u heeft genoten van onze Superior Deluxe kamer.
Heel graag tot werderzien.

Team Haarhuis