Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 83
PricelineUS$ 83
Hotels.comUS$ 83
TripadvisorUS$ 83
Algotels
TravelocityUS$ 83
Beoordeeld op 20 september 2022

Prima hotel op loopafstand naar het centrum van Arnhem, mooi uitzicht op de Rijn.
Ontbijt en diner van goede kwaliteit, heerlijk brood en vers fruit.
Goede fietsenstalling.
Personeel was heel gastvrij.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Tjeerd Holtrop, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2022

Geachte gast,

Dank u wel voor uw positivie beoordeling.

Beoordeeld op 16 september 2022

Af en toe slaap ik in dit hotel net buiten het centrum. Ze zijn net wat goedkoper dan andere hotels. Al met al een prima hotel.
Heerlijk ontbijt en mooi uitzicht. Helaas restaurant dicht door personeelsgebrek en Corona. Maar dat is ook erg lastig voor de horeca.

Reistype: Reisde voor zaken

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat leuk dat u af en toe terug keert naar ons hotel.

Graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 13 september 2022

Heel positief, zeer vriendelijk en gastvrij, prima kamer met heerlijk balkon,,schoon, heel goed ontbijt.
Gewoon een prima, mooi gelegen hotel.
Heel jammer dat er door personeels tekort geen diner kon worden geserveerd.

Geachte mevrouw Vijselaarlaan,

Hartelijk dank voor uw reactie en fijn dat u tevreden bent.

Beoordeeld op 2 september 2022

Alles was prima in orde, de kamer, het ontbijt, het uitzicht en in het bijzonder het vriendelijke personeel. Tot mijn grote verrassing was mijn kamer versierd met ballonnen en stond er een schaal met zoetigheid en een kaart. Dit alles omdat de receptioniste bij aankomst op mijn paspoort had gezien dat ik jarig was.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Tjeerd Holtrop, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2022

Geachte gast,

Dank u wel voor uw positieve beoordeling.

En een pluim voor onze collega!

Beoordeeld op 29 augustus 2022 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven. Prima kamer en mooi uitzicht. Wel gedateerd maar prijs was ok t.o.v. andere hotels. Ontbijt was super uitgebreid.
Klein gezellig hotel met aardig personeel.
Ik heb het met ze te doen in deze lastige tijd. Restaunt gesloten ivm personeel,maar prima geholpen met bestek en bord. Ik had thuisbezorgd besteld.

Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Tjeerd Holtrop, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2022

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en fijn dat er thuisbezorgd bestaat.