Gratis annuleren tot 08-12-22
Expedia.comUS$ 82
Hotels.comUS$ 83
AlgotelsUS$ 103
Beoordeeld op 2 september 2022

Alles was prima in orde, de kamer, het ontbijt, het uitzicht en in het bijzonder het vriendelijke personeel. Tot mijn grote verrassing was mijn kamer versierd met ballonnen en stond er een schaal met zoetigheid en een kaart. Dit alles omdat de receptioniste bij aankomst op mijn paspoort had gezien dat ik jarig was.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Tjeerd Holtrop, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2022

Geachte gast,

Dank u wel voor uw positieve beoordeling.

En een pluim voor onze collega!

Beoordeeld op 29 augustus 2022 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven. Prima kamer en mooi uitzicht. Wel gedateerd maar prijs was ok t.o.v. andere hotels. Ontbijt was super uitgebreid.
Klein gezellig hotel met aardig personeel.
Ik heb het met ze te doen in deze lastige tijd. Restaunt gesloten ivm personeel,maar prima geholpen met bestek en bord. Ik had thuisbezorgd besteld.

Reistype: Reisde voor zaken
Tjeerd Holtrop, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2022

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en fijn dat er thuisbezorgd bestaat.

Beoordeeld op 29 augustus 2022

Prachtig hotel op een mooie locatie aan t water, fijne kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten en drinken, fijn afstand naar t centrum wat goed te voet te doen was maar ook met de bus makkelijk te bereiken. Zeker een aanrader!!

Geachte gast,

Dank u wel voor uw 5 bollen.

Misschien tot een volgende keer!

Beoordeeld op 29 augustus 2022

Fijne locatie, personeel en het verblijf is aangenaam ! We hebben enorm genoten van ons verblijf in Arnhem. Heerlijk rustig en dichtbij het centrum, maar geen last van de drukte van het centrum. De bezienswaardigheden waar wij heen gingen waren ook in de buurt.

Geachte gast,

Dank uw wel voor uw positieve reactie.

Fijn dat u genoten heeft.

Beoordeeld op 23 augustus 2022

De ruime kamers met uitzicht op de Rijn. De kamers waren schoon. Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. De locatie ligt centraal. Voor de elektrische fietsen is een stalling aanwezig. De parkeerplaatsen voor de auto zijn gratis.

Geachte gast,

Dank u wel voor uw positieve beoordeling.