29 mei 2018 beoordeeld

Hier heerlijk vertoefd. Goed gegeten en gedronken. Hele aardige mensen en schone kamers. Matras wel hard maar dat is persoonlijk. Komen zeker nog een keer terug. Heerlijk terras boven de rijn. Uitgebreid ontbijt.

Kamertip: Junior suite is heerljjk ruim!
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
ManagementArnhem1, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Geachte gast,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling en we zouden het zeker leuk vinden als u nog een keer terug komt.

17 mei 2018 beoordeeld

Op zicht heeft het hotel en mooie ligging, maar daar is vanuit je kamer niet zo veel van te zien, je zal dan voor het raam moeten gaan staan.
Het raam kan wel open, maar er zit een vast hor in, waardoor je niet lekker naar buiten kan kijken.
Ook geeft dat een beetje opgesloten gevoel.
Kamer zou eigenlijk een balkonnetje moeten hebben, dat zou veel meerwaarde hebben.
De kamers zijn een beetje gedateerd, maar wel netjes en schoon.
Het peroneel is erg vriendelijk, en het ontbijt is geweldig, een enorme keuze en van goede kwaliteit.
Ik zou er niet zo snel nog eens heen gaan, ik vond het niet verassend, maar dat is hoofdzakelijk vanwege het uitzicht vanuit de kamer.
Ik kom veel bij van der Valk, en dit is net even minder.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ManagementArnhem1, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Geachte heer Piet,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat fijn dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijt en vriendelijk personeel.

14 mei 2018 beoordeeld

We hebben al vaker gedineerd bij het NH Rijnhotel in Arnhem en ook deze keer was het uitzicht op de Nederrijn vanuit het terras prachtig.
Over het aansluitende diner heb ik gemengde gevoelens. De gerechten waren prima, ofschoon we wel 3 uur nodig hadden voor 3 relatief eenvoudige gangen. De locatie van het restaurant is fantastisch, vanwege het uitzicht op de rivier, maar de potentie wordt niet ten volle benut. Door het getinte glas lijkt het van binnenuit steeds alsof het elk moment gaat onweren. De aankleding van het restaurant is oersaai, dat wil zeggen: eigenlijk is er geen aankleding en een oubollige zakelijke sfeer (design uit de vorige eeuw). Kan een upgrade met flink wat kleur goed gebruiken.
De bediening was uitermate vriendelijk en behulpzaam, maar kon een restaurant dat minder dan half bezet was (twee gezelschappen) al niet meer aan. Misschien waren het stagières of kwam het door een onderbezetting van de keuken...
Prijs van het diner was schappelijk voor een zakenhotel, maar we hadden dan ook niet veel wijndrinkers in ons gezelschap; de wijn was nl nogal aan de prijs.

Kamertip: Never stayed there as a hotel guest, but riverside rooms are most likely the best
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
ManagementArnhem1, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Geachte heer Rob,

Hartelijk dank voor uw reactie en kritiek. Uw opmerkingen neem ik mee in het overleg met het management van NH.

20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend in dit hotel mogen overnachten. Bij aankomst eerst het centrum ingegaan, bij terugkomst een upgrade van onze kamer gehad. VIP en zo voelde we ons ook. Kamer 3e etage en aan alle kanten zicht op de Rijn en Arnhem.
Zeer vriendelijk personeel en kamers tip top in orde.
Tot de volgende keer en nogmaals bedankt hiervoor

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
ManagementArnhem1, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2018

Beste Danny,

Dank u wel voor deze 5 bollen en leuke reactie.

Graag tot een volgende keer!

16 april 2018 beoordeeld

Met een paar Duitse vrienden heerlijk gegeten in het restaurant. De bediening was oké en de keuken heeft er een uitstekend diner van gemaakt. Ook de presentatie krijgt een hoge waardering Voor de biefstuk zien ze ons zeker terug. Het uitzicht op de Rijn geeft een aardige dimensie

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
ManagementArnhem1, General Manager van NH Arnhem Rijnhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018

Geachte heer Aart,

Wat fijn dat u zo genoten heeft van onze keuken.

Graag zien wij u in de toekomst terug in ons restaurant.