“Heerlijke avond!”
Beoordeling van Rodeo

Rodeo
Geclassificeerd als nr. 178 van 344 Restaurants in Arnhem
9 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In 2 weken 2x bij Rodeo gegeten. Eerste keer met een vriendin en de tweede keer heb ik door mijn enthousiasme mijn familie aangespoord om mee te gaan. De bediening is top, de zaak is prachtig en al leuk om rond te lopen en te kijken. Het eten is geweldig! De eerste keer gamba’s pill pill gekozen als voorgerecht en de tweede keer steak tartaar, beiden dikke aanraders. Wanneer je hierna nog een perfect gebakken steak met heerlijke wijn krijgt geserveerd door de super gastvrouw Marieke, is je avond helemaal compleet!!

Datum van bezoek: oktober 2020
11 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de reservering was men al vriendelijk. Maar de bediening door Hessel was onovertroffen! Vlot, vriendelijk en zeer ter zake kundig. Helemaal af!
Maar van de bediening alleen kun je niet leven. Het voorgezette eten was perfect. Helemaal niets op aan te merken, integendeel: smaakvol bereid en mooi opgediend. Wij waren zeer tevreden.

Datum van bezoek: september 2020
1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat dit pand jarenlang leeg heeft gestaan is er sinds kort een Rodeo gevestigd. Wij zijn wel fan van een lekker stukje vlees en hebben al aardig wat steakhouses bezocht. Op dit moment is Rodeo Arnhem toch echt wel ons favoriet! De mensen zijn vriendelijk en werken keurig volgens de etiquetten. Het vlees was PERFECT gebakken.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Rodeo bekeken, bekeken ook

In Rodeo geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.