“Mooie locatie, lekker eten”
Beoordeling van Bizar-Bazar Restaurant

Bizar-Bazar Restaurant
Geclassificeerd als nr. 78 van 344 Restaurants in Arnhem
Beschrijving: Dé grote inspiratiebron voor ons restaurant is de Mediterraan-Moorse keuken. Rijk van de geuren uit Noord-Afrika, maar met volop bijzondere accenten uit Zuid-Europa en zelfs het Midden-Oosten. Alles wat nodig is om je een exotische smaakbeleving voor te kunnen schotelen. Bij ons vervagen de grenzen! We houden uiteraard rekening met alle regels en protocollen van het RIVM. Toch kun je bij ons nog altijd bizar fijn dineren, met de regels voor afstand in het achterhoofd. Onze bazaar is groot genoeg voor groepen en als je rond een tafel gaat zitten, kunnen er stiekem heel wat vrienden en geliefden mee. Zit je liever buiten? Kies dan voor ons terras aan de Spoorwegstraat!
29 september 2020 beoordeeld

Hier gegeten en geslapen met mijn vriend.
Uitgebreide diner kaart en heerlijk ontbijt.
Personeel is vriendelijk en persoonlijk.
Lekkere wijnen en nemen de tijd een praatje te maken.
De kerk is echt prachtig. Even in een andere wereld.

29 september 2020 beoordeeld

Bij Bizar Bazr hebben ze zeer vriendelijk personeel, comfortabele en luxe kamers. Wat een sfeer en alles prachtig ingericht en er is goed nagedacht (+ uitvoering) betreft de extra coronamaatregelen. Voor de verjaardag van m’n vriendin hebben we hier een overnachting gehad (inclusief ontbijt). We hebben het erg fijn gehad. Ik durf wel te zeggen dat we beter hebben geslapen dan in onze eigen bedden! Dit hotel is wel een aanrader. Overigens ook lekker in hartje centrum van Arnhem! Super

29 september 2020 beoordeeld

Vanaf de buitenkant zie je niet dat er zo'n prachtige locatie achter zit. Het is echt een verassing om hier binnen te komen. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en het eten is heerlijk. Zeker een aanrader.

26 september 2020 beoordeeld

Een geweldige avond in de Lutherse kerk in Bizarbazar stijl. Zowel de ambiance als het eten zijn geweldig. De pompoen met druiven, zelfgemaakte kaas en de ossenstaart met verrassende bijlagen deden mij kwispelen. Alerte bediening en net even anders was geen probleem. Even de ingang zoeken naar dit sprookje. Een aanrader.

25 september 2020 beoordeeld

Een mooie avond uit moet toch beginnen met een hartelijke ontvangst en vlot een lekker drankje op tafel. Gisteravond mocht dat echter niet lukken. Eerst werd er moeilijk gedaan over het wel of niet zitten aan een hoge tafel (Bij reservering opgegeven) met rare vragen over “medische noodzaak “ , daarna bleek dat de “barman” geen zin had om een alcoholvrije cocktail te maken. Jammer, slecht begin van de avond ! Eten was prima en smakelijk. Ook bij het vertrek nam niemand de moeite om even te groeten en dezelfde barman vond z’n telefoon belangrijker.

Datum van bezoek: september 2020
bizarbazar, Eigenaar van Bizar-Bazar Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2020

Beste Harry O,

Bedankt voor je reactie. Wij zijn ervan geschrokken, want de ervaring die je hebt gehad is absoluut niet de norm bij ons en ook zeker niet de bedoeling.

Wij hebben dan ook inmiddels contact met jullie opgenomen om het incident te bespreken en intern passende maatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Bij Bizar-Bazar gaan we ervoor om onze gasten een topavond aan te bieden, met een gastvrij ontvangst en warme bediening!

Nogmaals dank voor de feedback.

Het team van Bizar-Bazar

Reizigers die Bizar-Bazar Restaurant bekeken, bekeken ook

In Bizar-Bazar Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.