“Let op parkeermeter”
Beoordeling van Bizar-Bazar

Bizar-Bazar
Geclassificeerd als nr. 137 van 367 Restaurants in Arnhem
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg bijzondere en indrukwekkende locatie. Verrassingsmenu nou verrassend was het wel. Met zo'n menu kan je als kok laten zien wat je waard bent, vind ik altijd en zeker voor 37.50. Al de 4 gerechten vielen tegen. De smaken van werkelijk elk gerecht komen niet bij elkaar. Dat was het verrassende denk ik. Totaal ruim 4 uur moeten wachten!!!!! Je parkeerapp is maximaal 4 uur in Arnhem dus let hier op. Portie zijn echt veel te karig. Klein stukje zalm naturel, en slecht bereid(geheel rauw). Met een veel te zure risotto. Moet ik hier ruim 3 uur op wachten, je krijgt hier honger onder het eten. De bediening van de jongens is alleraardigst en proberen alles nog te redden. Daarin tegen de gastvrouw vertrekt met een chagrijnig gezicht na 2 uur. Dit is ook duidelijk beter voor de sfeer bij de medewerkers. Al met al jammer van zo'n mooie locatie. Bizar.

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als onderdeel van de Wijn & Spijs route deden we ook Bizar Bazar aan. Wát een verrassing. Die verrassing begint bij de entree, dan de buitengewone inrichting en aankleding, het concept dat je hier ook nog zeer bijzonder kunt overnachten en dan kun je hier óók nog (bijzonder) lekker eten!
En dan vergeet ik nog de prettige ontvangst door de gastvrouw/eigenaar.
Diep respect voor haar ondernemingszin.
En voor wie dacht dat Amsterdams restaurants ‘hip en happening’ zijn: ga dan ook eens eten in ‘de provincie’ en vergeet niet om voorbij de verbijstering óók nog te genieten!
We wensen dit bedrijf een gouden toekomst!

1 september 2019 beoordeeld

Vanavond met mijn kinderen gegeten via de Social Deal actie Tahin was heerlijk en de wijn paste er uitstekend bij. Allerhartelijkste bediening die me goed kon adviseren in de keuze van de gerechten. Voor mij en mijn kinderen een reden om zeker een keer weer terug te gaan.

28 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten met een voucher van Social Deal. We begrijpen niets van de slechte recensies. Super vriendelijk en gemotiveerd personeel. Omdat het buiten zo warm was kregen we gelijk water. Prachtige plek waar je je ogen uitkijkt. Met monumenten dag konden we de verbouwing al zien en nu zijn we er eindelijk gaan eten nu het klaar is. Echt de moeite waard om er te gaan kijken en eten. Een hele bijzondere plek!

Datum van bezoek: augustus 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Geen goede ervaring bij Hotel Bizar Bazar. Het is een bijzondere locatie en ik had een kamer in het kerkgedeelte. Helaas werd er tot na 03:00 's nachts harde muziek gedraaid door een medewerker. Zelfs na het melden hiervan rond 01:00 werd de muziek nauwelijks zachter gezet. Een hele slechte nachtrust gehad hierdoor. En dat op een dinsdagavond. Daarnaast liep met douchen de hele kamer vol water waardoor mijn spullen allemaal nat werden. Het ontbijt was wel goed verzorgd.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Bizar-Bazar bekeken, bekeken ook

In Bizar-Bazar geweest? Deel je ervaringen!