“Verstopte parel van Arnhem”
Beoordeling van Raen Lee

Raen Lee
Reserveren met
Raen Lee is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 72 van 328 Restaurants in Arnhem
4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van kennissen gisteren gaan dineren bij Raen Lee. We hebben een geweldige avond gehad en werden positief verrast door de kwaliteit van de gerechten en de sfeervolle inrichting van het restaurant. De eigenaar is een spontane, jonge gedreven man die met passie kookt. Kortom Hui (eigenaar) gaat ons vaker terug zien.

5 april 2018 beoordeeld

De fusion asian menukaart was erg verrassend, mooie creatieve en overheerlijke Frans Aziatische gerechten. Fijne ongedwongen ambiance en de service was zeer goed met duidelijke uitleg over de gerechten en drankjes. Wanneer we weer in de buurt zijn, komen we zeker weer terug!

25 maart 2018 beoordeeld

Erg mooie en verfijnde smaken tegen vriendelijke prijzen. Leuke aparte biertjes en een verassende wijnkaart. Aanrader deze Oosterse 'eathouse'!!

28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst en bediening was allervriendelijkst. Toen we de uitserverende kok een compliment gaven verbaasde hem dat want hij was erg brak van de vorige avond. Dat was voor ons onnodige informatie. Het was jammer dat het er niet wrg schoon was. Mijn schoenen bleven plakken aan de vloer (terwijl we 1 van de eerste gasten waren), en de rest van het interieur kon ook wel een poetsbeurt gebruiken. De afzuiger functioneerde niet goed, de lucht werd steeds vetter. Jammer, want het eten was wel lekker.

25 januari 2018 beoordeeld

De kaart mag dan wat klein zijn, er staan heerlijke gerechten op die ook nog eens mooi worden uitgeserveerd. Lekkere wijnen. Niet echt een standaard kaart, dus lekker apart soms.

Bediening is vriendelijk en snel.

Sfeer is ontspannen. Niet zo'n grote zaak, grote bar in het midden.

Absoluut een aanrader!

Reizigers die Raen Lee bekeken, bekeken ook

In Raen Lee geweest? Deel je ervaringen!