“Erg goed eten”
Beoordeling van Bistro Bootsma

Bistro Bootsma
Geclassificeerd als nr. 76 van 328 Restaurants in Arnhem
10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij eten hier zeer regelmatig en iedere keer is het weer lekker. De bediening is zeer vriendelijk en er hangt een ongedwongen sfeer. Zeker een aanrader.

22 december 2017 beoordeeld

Enkele dagen vóór kerst 2017 hier gegeten. Uitstekende bediening. Prima eten. Jammer dat de pommes Duchesse beetje te lang in de oven hadden gezeten en daardoor een beetje te donker waren. Maar verder uitstekend! Goede huiswijn.

22 december 2017 beoordeeld

Prima eten, steeds wisselende kaart met traditionele gerechten maar ook wel wat spannendere gerechten. Soms viel het een beetje tegen maar meestal mee, vooral de laatste twee keer érg lekker gegeten. Salade en frietjes zijn ook heerlijk maar vind ik persoonlijk wel wat kleine porties, dus gewoon even bijbestellen :)

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter gelegenheid van de voetbalwedstrijd Vitesse - Zulte Waregem, 250 km van waar we wonen, vonden we deze bistro per toeval. Drie eetgelegenheden naast mekaar, maar het interieur zag er dermate gezellig uit dat we niet twijfelden. En gelijk hadden we zo bleek nadien. De zaak bestond trouwens ook net 1 jaar en werden daardoor meteen getrakteerd met een glas bubbels en een lekker hapje!
Mooi gedekte tafels, cosy opstelling, kaarsje erbij, gedempt sfeerlicht.
De menukaart is echt voor elk wat wils. Spijtig dat een mens moet kiezen want ik had best wel alles willen proeven! We kozen voor de rundscarpaccio en zalm yakitori. Heerlijk klaargemaakt.
De bediening was gewoon TOP ! Wat een vriendelijke meiden en professioneel zoals het hoort. Een drankje dat ik niet kende op de kaart? Meteen de fles erbij en mogen proeven zelfs. Spijtig dat het zo ver is, anders kwamen we er wekelijks over de vloer !
Doe zo voort. Ooit komen wel nog eens langs ! L & L Belgie.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten en voor een bistro is dit echt 5 sterren. Mooie, eerlijke gerechten zonder poespas. Precies wat je mag verwachten. We hadden een borrelplank ipv brood. Lekker en compleet. Voorgerechten waren goed geportioneerd en heerlijk bovendien. Hoofdgerecht, tournedos en bavette, helemaal prima. Wijnkaart is ruim genoeg. Bediening is informeel maar niet te en de enthourage is super.
Ga hier gerust naar toe.

Reizigers die Bistro Bootsma bekeken, bekeken ook

In Bistro Bootsma geweest? Deel je ervaringen!