“Alleen gaan als je veel tijd hebt”
Beoordeling van 't Mannetje

't Mannetje
Geclassificeerd als nr. 174 van 328 Restaurants in Arnhem
29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden voor zaterdag een tafel gereserveerd voor 4 personen om 18.30 uur. Toen we kwamen zat er een groep van zo'n 12 personen en nog een paar stelletjes.
De ontvangst ging vrij vlotjes. We konden alvast een drankje bestellen. En we wilden ook een fles water. De drankjes lieten al op zich wachten. Bij de bestelling van het eten hadden we nog steeds onze drankjes niet en ook de fles water werd vergeten.
Toen we het voorgerecht kregen, nog maar eens gevraagd naar de fles water. Eindelijk!
De voorgerechten waren oké. Weer wachten. De hoofdgerechten werden geserveerd met een klein schaaltje rauwkost en een paar aardappels. Voor 4 personen was dit veel te weinig. Dus bij de mededeling dat we extra konden bestellen, dat meteen gedaan.
Uiteindelijk waren we uitgegeten en de extra aardappeltjes en rauwkost waren nog niet gebracht, dus afbesteld.
Bij het betalen de bediening aangesproken op het lange wachten. Zij een de kok doen het samen. Er is kennelijk geen budget voor extra personeel. Maar op een zaterdagavond met zoveel gasten vraag ik me af of je dat moet willen zo.
Volgens de dame zelf was het allemaal net te doen.
Ik verschil hierover van mening met haar. Je kunt je gasten niet een half uur tot 45 minuten laten wachten op hun eerste drankje en alle volgende gangen.
Neem dus voldoende tijd mocht je hier willen eten.
De prijs-kwaliteits verhouding is ook niet realistisch.

28 januari 2018 beoordeeld

Gezellig, knus restaurantje. Aardige dame in bediening, maar is geen echte gastvrouw. Porties voorgerechten en hoofdgerechten waren erg minimaal en bijgerechten bestonden uit voor 6 pers. 2 kleine schaaltjes sla met radijs en aardappeltjes die nog net niet gaar waren. Ik had de krokante buikspek genomen, ben ik gek op, maar weinig smaak en helemaal geen kraak. Ook vermeld maar daar werd niet echt op gereageerd. 4x Ierse biefstuk, allemaal verschillend gebakken terwijl allemaal zelfde gevraagd werd. Niet taai, maar was ook zeker niet mals te noemen.
Stoofpotje was wel lekker maar ook zooo weinig..
Heel vreemd en niet passend, bij elk hoofdgerecht werden zoute sticks ter garnering aangebracht.
Geen zout en peper op tafel (had goed gebruikt kunnen worden bij hoofdgerechten, waren nogal smakeloos) en geen lepels bij bijgerechten. Wafels met kersen zag er niet echt uit en ook die porties waren weer minimaal. Dame erg druk in haar eentje, ze deed haar best en kok vast ook. Maar wij vonden dit geen waar voor het geld, alhoewel we Social Deal bonnen hadden. Dus voor ons niet voor herhaling vatbaar..jammer.

21 december 2017 beoordeeld

Met een groep van 8 man kwamen wij eten. Voorgerecht was goed, bij sommigen wel zeer weinig. Na hiervan iets op een normale manier gezegd te hebben, werd de gastvrijheid een stuk minder. Bij het afruimen van het hoofdgerecht werd er gesnauwd of het nu wel voldoende was. Nadat we een fles rode wijn besteld hadden, werd die op de hoek van de tafel neergekwakt werd met warme natte wijnglazen. Ook bestelde we water voor 8 man en kregen een fles van 0.3L.
Bij het toetje werd er ook nog eens gesnauwd dat ze niet koffie voor 8 man tegelijk kon dragen en dat ze dat dus zeker niet ging proberen en we moesten wachten. Wat helemaal geen probleem is maar de toon waarop het gezegd was was niet OK. Jammer, voor ons wat dit eens en nooit meer.

27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was van goede kwaliteit en er waren zeer originele gerechten. De ruimte vond ik wel wat klein, als het vol zou zitten zou je heel dicht elkaar zitten. Gelukkig was dit niet het geval.

3 november 2017 beoordeeld

Heerlijke broodjes en de mosterdsoep is echt de moeite waard. Werd ook verteld dat er een nieuwe kaart kwam.

Reizigers die 't Mannetje bekeken, bekeken ook

Arnhem, Gelderland

Arnhem, Gelderland

In 't Mannetje geweest? Deel je ervaringen!