“Heel vriendelijk personeel”
Beoordeling van Don Quichotte

Don Quichotte
Reserveren met
Don Quichotte is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 172 Restaurants in Apeldoorn
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Binnenstad
Beschrijving: Don Quichotte is al vanaf 2000 een vertrouwd adres voor ongedwongen tafelen in een sfeervol monumentaal pand uit 1897. De kaart kent vele klassieke gerechten en ook werken wij met een specialiteitenbordje, de seizoenen of Bourgondische ingevingen volgend. De veelzijdige keuken wordt hoog gewaardeerd door zowel vaste gasten als vele passanten, evenals de gastvrijheid van de persoonlijke bediening. Don Quichotte: smakelijk en betaalbaar eten in het hart van Apeldoorn. Wij heten u van harte welkom om het avontuur of de traditie te komen proeven. Vanwege de beperkte ruimte kunnen gezelschappen vanaf 8 personen een keuze maken uit de groepsmenukaart of genieten van een driegangen surprisemenu, geserveerd op schalen.
12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ging hier eten met twee vaste gasten, dus de verwachtingen waren hoog gespannen. Meer dan waar gemaakt! Vriendelijk personeel, deskundig en met leuke extraatjes (extra brood, wijn proeven). Eten was goed. Enige minpuntje, ik bestelde de 250gr black angus en kreeg die in 4 lapjes. Waarom niet aan een stuk? Desondanks wel mals!

Datum van bezoek: juni 2017

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk en de medewerkers ontzettend aaedig. Er zit veel aandacht in elk klein detail en je wordt de hele avond door opnieuw verrast en verwend. Echt een aanrader voor een leuke avond!

Datum van bezoek: mei 2017
23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was vriendelijk en alert. Het eten was lekker: niet te ingewikkeld, smaakvol maar niet verrassend.

Datum van bezoek: april 2017
10 april 2017 beoordeeld

Prijs kwaliteit verhouding komen niet overeen en je moest lang wachten op de aanvulling, vergeten te brengen.

Datum van bezoek: november 2016
8 april 2017 beoordeeld

zeer vriendelijk ontvangen en menu zeer goed voorgesteld. Lekker gegeten en vroegen regelmatig of er nog iets moest worden aangevuld.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Don Quichotte bekeken, bekeken ook

Apeldoorn, Gelderland

In Don Quichotte geweest? Deel je ervaringen!