“In een woord: fantastisch”
Beoordeling van Shabu Shabu Apeldoorn

Shabu Shabu Apeldoorn
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 7 van 188 Restaurants in Apeldoorn
Keukens: Japans
Beschrijving: All you can eat Sushi eten doet U bij Sushi Restaurant Shabu Shabu Apeldoorn. 100+ gerechten, vers en duurzaam, onbeperkt en uitgebreide Dessetbar
2 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd goed eten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer voor een prima prijs. Ook de bezorging is altijd goed en op tijd.

Datum van bezoek: december 2014
    • Sfeer

1 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker gegeten. De bediening ging vlot en is klantvriendelijk. Goede sushi, vers en erg lekker. Vergeleken met een van de concurrenten in Apeldoorn hebben ze bij de betreffende concurrent een wat ruimere keuze aan sushi, maar ondanks dat nog voor ieder wat wils. Ook de warme gerechten zijn lekker. Het restaurant is sfeervol ingericht. Ondanks dat het druk was, was het niet heel erg rumoerig, zoals wij bij de concurrent ervaarden. Daarnaast is er geen beperking qua rondes en een toetjes buffet, een pluspunt wat ons betreft. Ook kun je gebruik maken van de eerste drie uur gratis parkeren op zondag tot en met donderdag en vrijdag, zaterdag en zondag tegen gereduceerd tarief.

12 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ok ok, laat ik nu eindelijk ook maar eens een beoordeling schrijven voor Shabu Shabu Apeldoorn. Volgens mij is hij sinds juni 2013 geopend en sindsdien zijn wij hier minstens 1x per maand te vinden. Heerlijke sushi en natuurlijk ook vlees- en groentengerechtjes (hapjes) voor ieder wat wils. Dus inderdaad ook voor de niet-visliefhebber! Je geeft je bestelling door middels de tablet. In een mum van tijd worden de hapjes zodra ze klaar zijn naar je tafel gebracht. Lekker eten en vriendelijke service. En heb je nog plek over voor een toetje? Dan staan er diverse zelfgemaakte desserts vergezeld door vers fruit, ijs en de chocoladefontein (soms staan er zelfs 2, een witte en bruine). Keus genoeg voor iedereen. En mocht je dan nog trek in zoetigheid hebben, vraag dan eens of ze een suikerspin voor je willen maken. Leuk toch? En oh ja, je kunt er heerlijk zitten, ook als je met wat meer personen bent.

2 december 2014 beoordeeld

Gezellig restaurant waar de sushi heerlijk is. Alles gaat lekker vlot. De kids vinden het geweldig om met een tablet eten te bestellen.

Datum van bezoek: december 2014
25 oktober 2014 beoordeeld

Na meerdere positieve ervaringen van anderen ook zelf hier gegeten. Zeker geen spijt van gehad. Eerst krijg je duidelijke uitleg over het concept, bestellen gaat via een tablet, ober kan opgeroepen worden via tablet, of de rekening kun je ermee opvragen. Veel verschillende soorten sushi en andere gerechtjes, ook voor vegetariërs! Lekker gegeten, vlotte bediening.
Na afloop 2 toetjes op, die waren wel (erg) zoet. Fijne avond gehad! !

Datum van bezoek: augustus 2014

Reizigers die Shabu Shabu Apeldoorn bekeken, bekeken ook

Apeldoorn, Gelderland
Apeldoorn, Gelderland

In Shabu Shabu Apeldoorn geweest? Deel je ervaringen!