“Gemiddeld”

Een tafel reserveren
wo 16-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 6 van 189 Restaurants in Apeldoorn
Beschrijving: Kingstreet Restaurant is de uitgelezen plek voor uw lunch, diner of borrel in Apeldoorn. Geniet van onze beroemde grillgerechten en heerlijke traditionele Slow Food gerechten met vers geteelde lokale producten. Onze chef Steve is geïnspireerd door de verschillende seizoenen en bereidt, samen met zijn team, graag zuivere producten met pure smaken. Signature gerechten, huiselijke ambiance en het gastvrije personeel zijn de ingrediënten voor een onvergetelijke avond bij Kingstreet Restaurant.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de vriendelijke bediening en de mooie kaart viel mijn gerecht, lasagne van gegrilde bloemkool tegen. Weinig smaak, veel lasagnebladeren, twee kleine stronkjes bloemkool en weinig smaak. Fijn dat er kinderkaart en meerdere vegetarische opties zijn. De ambiance is mooi en er zat leven in.

Datum van bezoek: september 2019

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Goede bediening, fijne omgeving en mooie smaken. Vooraf een paar lekkere amuses die erg verrassend waren za creme brulee van punt paprika. De wijn werd goed geadviseerd. Kortom een fijne avond gehad waar de medewerkers goed aan hebben bijgedragen.

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant hebben we twee keer bezocht voor een diner. De kaart ziet er prima uit. Wij kozen voor het Gourmand menu met een mooi wijnarrangement. Het is ons twee keer erg goed bevallen, gewoon top. Te meer omdat het twee verschillende samenstellingen had. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
Carla M, General Manager van Kingstreet Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2019

Wat ontzettend leuk dat we u weer mochten ontvangen in het Kingstreet Restaurant! Goed om te horen dat het Gourmand menu beide keren zo goed naar wens is geweest. Fijn dat u ook heeft genoten van de mooie wijnen, wij waarderen uw complimenten zeer. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons restaurant, ditmaal voor de derde keer! Graag tot ziens.

13 maart 2019 beoordeeld

Ik ben niet iemand die snel in een hotel gaat eten, maar door omstandigheden kwamen wij hier terecht. Wat een genot. Vriendelijke en kundige bediening en ik heb heerlijk gegeten. Kalfsvlees was ontzettend goed bereid (in tijden niet zo lekker op mijn bord gehad) en ook mijn gasten waren uiterst tevreden. Mooie ruimte, je bent ook echt even uit de hotel sfeer. Ik kom zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: maart 2019
Carla M, General Manager van Kingstreet Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Dit is een recensie waar wij heel blij van worden! Wat super dat u zo heeft genoten van het kalfsvlees. Echt een prachtig compliment dat u zo verrast bent in Kingstreet Restaurant, dit is precies waar wij het voor doen. Wij kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in ons restaurant!

9 maart 2019 beoordeeld

Wat een verrassing dit restaurant! van begin tot eind top. prettige ontvangst, leuke tafel, uiterst vriendelijke en spontane bediening en verrassend lekker en mooi gepresenteerd eten. Wij namen een drie gangen gourmand menu van de chef en alle gerechten waren origineel en lekker. de amuse van creme brulée van gepofte puntpaprika was tongstrelend. de akoestiek is perfect en ondanks dat de boel goed vol zat kon je in alle rust een gesprek voeren. Alles klopt hier!

Datum van bezoek: maart 2019
Carla M, General Manager van Kingstreet Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Wauw, uw recensie tovert echt een lach op ons gezicht, wat een prachtige beoordeling! Hier worden wij echt enorm blij van. Wat ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van het driegangen gourmand menu. Ik ga deel uw complimenten graag met onze chef. Mooi dat u benoemt dat naast het diner ook de sfeer in Restaurant Kingstreet goed in de smaak is gevallen. Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen, graag tot ziens!

Reizigers die Kingstreet Restaurant bekeken, bekeken ook

Apeldoorn, Gelderland

In Kingstreet Restaurant geweest? Deel je ervaringen!