“Aanrader in Apeldoorn”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Lunch, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Reserveringen
15 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij pepolino, was voor ons de eerste keer maar zker niet de laatste. We kwamen net met de drukte binnen waardoor we wat langer moesten wachten maar de service was verder heel goed, vriendelijke dames en heren. Eten was van goede kwaliteit en goed van smaak. Niet te veel poespas, goede porties. Aanrader in Apeldoorn!

Datum van bezoek: februari 2015

8 januari 2015 beoordeeld

prima eten, goede prijs/kwaliteit verhouding! Goede ambiance! Fijne kaart met meer dan alleen een pizza. Ook andere Italiaanse specialiteiten en ook een goede vegetarische kaart!

Datum van bezoek: november 2014
29 december 2014 beoordeeld

Wij hadden nog een kortingsvoucher van de Postcodeloterij die we bij Pepolino Apeldoorn hebben gebruikt . Het eten was heel goed, een goede kwaliteit /prijsverhouding , vriendelijk personeel

Datum van bezoek: december 2014
11 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel sfeervol ingericht Italiaans restaurant. Mooi menu. Heerlijke bospaddenstoelensoep en gorgonzola pasta gegeten. Bediening was zeer vriendelijk, maar het liep soms toch wat rommelig. Moesten lang wachten op het hoofdgerecht. De pin deed het niet, maar we konden gelukkig bij de automaat om de hoek geld halen.

Datum van bezoek: oktober 2014
10 oktober 2014 beoordeeld

Goed italiaans restaurant met veel variatie in gerechten. Aleen de keuze in pizza's viel wat tegen. Verder waren de pizza's goed van kwaliteit en werden leuk opgediend op een groot houten bord.
Ook waren er kinderpizza's. De kinderen hebben een eigen speelplaats in het restaurant, je kon er zelfs op de muur krijten!

Datum van bezoek: september 2014
    • Sfeer

Reizigers die Pepolino bekeken, bekeken ook

Apeldoorn, Gelderland
Apeldoorn, Gelderland