Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen luxe hotel midden in de natuur.
Heerlijk gegeten, zowel ‘s avonds als het ontbijt. Mooie ruime kamer met geweldige badkamer en balkon met uitzicht op het bos. Het personeel was erg behulpzaam en geïnteresseerd.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, zeer ruime kamer en erg mooie badkamer.
Zeer goede ontvangst, we voelde ons zeer welkom.
Mooi binnenzwembad en sauna. Niet heel groot, maar zeer aangenaam vertoeven. Fitness-ruimte is best groot en modern.
Het ontbijt was subliem, zeer verzorgd en uitgebreid buffet en daarnaast keuze uit warme extra’s die men dan vers voor je maakt en ook een bubbelende wijn.
Het wildrestaurant was echt bijzonder lekker! Het totaalconcept was erg af. Zowel eten en aangepast wijnen alsook de bediening waren onberispelijk. Zowel ik als mijn dochter van 8jaar konden erg genieten van alle lekkers!
Ook de wijnbar is een heerlijke plaats om even iets kleiner te smullen.
We hebben bijzonder genoten van het hotel. Alsook van de mooie omgeving en de toffe steden die in de buurt liggen.
Een aanrader... zowel voor mezelf als voor mijn dochter van 8j...

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 9 januari 2020

Mooi trendy hotel, gemoedelijke sfeer, ruime kamers, met alle voorzieningen zelfs een balkon, vriendelijk onthaal en fijne bar.
Honden waren zeer welkom.
Alleen voor het ontbijt was er geen glutenvrij brood voorzien maar wel doorgegeven bij de boeking en dan toch nog de volle prijs moeten betalen voor ontbijt ondanks dat ik gelukkig mijn eigen brood meehad.
Een kleine tegemoetkoming had aangenaam geweest.

Kamertip: Kamers met pare nummers liggen aan de achterkant dus rustiger langs de drukke weg vooraan.
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 1 januari 2020

Prachtig hotel in bosrijke omgeving, waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Mooie kamers en goed personeel. Er zit ook een sauna en zwembad bij, waar je heerlijk kunt bijkomen. Zeker een aanrader voor een weekendje weg of als zakelijke locatie voor bijvoorbeeld een bedrijfsfeest.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 december 2019

Bijzonder goed 5-gangen diner met een Veluws karakter! Vriendelijke bediening, warm onthaal en voortreffelijk eten. Bijzondere wildgerechten en erg goed passende wijnen! Aan alles was gedacht; mijn complimenten!

Datum van verblijf: december 2019