Gratis annuleren tot 01-10-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
Prestigia.comUS$ 152
Beoordeeld op 10 augustus 2021

Veel faciliteiten bij dit hotel. Lekker naar de Spa en even zwemmen. Ook top gegeten bij buffet en ontbijt. Mooie kamer en heel veel mogelijkheden voor uitstapjes: prachtige omgeving. Het enige minpunt vonden wij de hygiëne/schoonmaak. Zowel in de geboekte kamer, wellness faciliteiten en restaurants kan het beter!

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Het in- en uitchecken is snel verlopen. We hebben een goed verblijf gehad en gebruik gemaakt van de wellness ruimte. De keuze bij het ontbijt was uitgebreid. We komen gauw nog eens weer om er te overnachten.

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Hotel De Cantharel in Apeldoorn is een aanrader de sfeer is super het terras is prachtig overdekt terwijl je toch het idee hebt dat je gewoon buiten zit en kan het hele jaar door gebruikt worden .
Verder is Huisje James wat achter het hotel ligt een aanrader wij hebben hier een geweldig mooie en gezellige avond gehad en dat met heel lekker eten en prachtig bij passende wijn .

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Mooi hotel op een prachtige locatie. Ook een mooie hotelkamer die van alle gemakken voorzien was. Je kunt koffie en thee zetten op de kamer en er zijn verschillend kleine shops in het hotel aanwezig om eten en drinken te kopen waardoor roomservice niet nodig was. Faciliteiten prima, vriendelijk personeel, goed eten. Ik miste alleen een optie voor een ander kussen in de kamer. Erg fijn dat de hond ook in de restaurants mocht.

Beoordeeld op 9 augustus 2021

Heerlijk verblijft gehad, mooi gerenoveerd, wel wat donker maar ziet er prima uit, mooie badkamer, alles top. Wij hadden kamer op begane grond met uitzicht op de enk. Dat zijn overigens wel de enige kamers die ik zou aanbevelen want daar zit je echt super.
Diner genoten in huisje James, was top! Duurde wat (te) lang maar kwaliteit uitstekend. Bediening door de dames supervriendelijk, door meneer een stuk minder. Haalde de borden weg van tafel maar er kon geen woord af. Verder heerlijke avond gehad.
Elektrische fietsen gehuurd, prima, ook nog de e chopper gehuurd. Super mooie rit meegemaakt.
Zeer irritante continue blaffende hond naast ons maar receptie heeft snel actie genomen.
Al met al zeer aan te bevelen!