Beoordeeld op 31 augustus 2020

Vies matras en het beddengoed was matig en raakte snachts los waardoor we op een vies matras hebben gelegen. Plaats in het restaurant was ook niet om over naar huis te schrijven. We zaten op een plek in de lobby waar alle gasten stonden te wachten voor een plaats

Beoordeeld op 26 augustus 2020

Ligging prachtig; kamers uitstekend maar...........maar het over het algemeen jonge personeel maakt veel kleine foutjes. Voor 2 glazen wijn bij het diner moeten we 15 minuten wachten; het tegelijk bestelde water duurt nog 10 minuten extra. Ondertussen waren we al bij de volgende ronde wijn. Vreemd vonden wij dat water en wijn door verschillende mensen wordt gebracht. Dat kan toch als één bestelling geserveerd worden. Andere dag: koffie met gebak. Zelfde verhaal: eerst het gebak en dan 5 minutes later de koffie door weer een ander personeelslid. Bij toegang in het restaurant moet je melden bij een balie ivm Corona. Maar als die meer dan ruim 5 minuten niet bezet is is de helft al ongeregistreerd doorgelopen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het heeft ons verblijf niet negatief beïnvloed maar het zijn wel aandachtspuntjes lijkt ons om het nog beter te maken

Beoordeeld op 26 augustus 2020

Op de service van het bedienend jonge personeel in het restaurant na is de Cantharel een goed hotel. Het jonge personeel moet beter geinstrueerd worden op het gebied van serviceverlening. De bezoekers worden door hen te weinig servicegericht benaderd.

Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, lekker eten & mooie omgeving! Loopt zo de Veluwe op, makkelijk bereikbaar want t ligt vlakbij de snelweg en in de buurt bij Apeldoorn. Leuk om te bezoeken: Paleis t Loo! Hotel is mooi opgeknapt laatste jaren

Beoordeeld op 25 augustus 2020

Top Top Top wil je er even uit met je paard dan is dit hotel enorm aan te bevelen. Mooie ruiterroutes prima stallen en heerlijk weides voor de paarden. Ook de omgeving is geweldig van alles te beleven ook zonder paard. Wij gaan zeker terug

Datum van verblijf: juli 2020