4 weken geleden beoordeeld

De kamer is vrij klein maar wordt gecompenseerd door het uitzicht. De douche is lux, er zit een soort van zonnebank in. Wij hebben gegeten in het huisje van James,een leuke belevenis.
Er zijn een tal van activiteiten te doen,o.a de koets of een rit in de huifkar. Verder zit je natuurlijk volop in de bossen.

4 weken geleden beoordeeld

Wij hadden de duurste kamer van het hotel maar er was veel achterstallig onderhoud. De deurkozijnen en deuren zijn duidelijk aan een verfbeurt toe. Het laminaat zit vol met beschadigingen en buiten mag het terras wel eens schoongemaakt worden. De kamer was verder schoon. Bed was een beetje vreemd opgemaakt. Daar hebben we over geklaagd en dat werd zeer netjes opgelost (we kregen gratis ontbijt)
Al het personeel was zeer vriendelijk en het diner en ontbijt was heerlijk. Het hotel ligt op een super locatie en is de moeite waard om te bezoeken.

4 weken geleden beoordeeld

Een hele mooie plaats waar je luxe, vriendelijkheid en rust kan vinden.Alles is fris en schoon en je voelt je snel thuis.Ook de omgeving speelt een hele grote rol.Hier kan je je ook goed vermaken. Ik verheug me nu al op het zwembad .

4 weken geleden beoordeeld

We zijn 1 nacht gebleven in hotel de Cantharel met onze 2 paarden. De kamers zijn mooi, ruim, schoon en de bedden zijn erg fijn. Veel luxe. Het buffet 's avonds was uitstekend, we hebben echt heerlijk gegeten. Voor de paarden is de accommodatie ook top. Onze paarden hebben in de paddock overnacht en waren wel wat onrustig door de drukke wegen in de buurt, alsook een grote hoosbui en weinig schuilmogelijkheden. Maar je kunt natuurlijk niet alles hebben. De stallen zijn ook mooi en ruim en er ligt heel goed hooi.

4 weken geleden beoordeeld

Het hotel is prachtig gelegen. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer keurig en schoon. Het buffet was heerlijk en zeer uitgebreid. Ook de menukaart biedt voor ieder wat wils. Zeker een hotel om nog eens terug te komen.