Hotel de Echoput(Apeldoorn)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Pegasus(Apeldoorn)
TripAdvisor
30 mei 2018 beoordeeld

De kamer voldeed nuet aan de minimale eisen. De lampjes deden het niet, de airco werkte niet (was > 30 graden). Het eten op het terras ‘s avonds was verder onder de maat. De soep werd lauw/koud geserveerd en het brood was kurkdroog.

29 mei 2018 beoordeeld

Life cooking was prima, qua hoeveelheid en variatie van het buffet. Het seizoensmenu was karig en gezien de prijs kwaliteit verhouding zwaar ondermaats. Dit in vergelijking met andere jaren en het verblijf in Van der Valk Akersloot waarbij het keuzemenu uitstekend is.

28 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben erg genoten van ons arrangement bij de Cantharel!
Fijn team waar originaliteit in zit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft. Als je ziet waar ze allemaal mee bezig zijn om het de klant nar de zin te maken, super!

28 mei 2018 beoordeeld

fantastisch, bij binnenkomst mocht ik de ruimte checken ivm temperatuur, er is altijd koffie, thee en lekkers aanwezig. Heerlijke overnachting gehad, waarbij in en uit checken, snel en gemakkelijk verliep. Ook mogelijkheid om koffers even te parkeren. En de kamer was schoon en netjes. Super service, altijd vriendelijk, altijd gastvrij, altijd welkom. Dank De dag erna in de conferencezaal een evenement gehad, wederom goede service, goede akoestiek. Heel erg fijn!

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
26 mei 2018 beoordeeld

Je komt er helemaal tot rust. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Het ontbijt bij de Van der Valk hotels is het beste wat er in Nederland te vinden is.Ik kom zeker in het najaar weer een keer terug.Ik hoop dat dit allemaal zo blijft

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
VanderValkapeldoorn, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Apeldoorn - de Cantharel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Hartelijk dank voor uw review, fijn dat u bij ons helemaal tot rust komt!

Graag tot in het najaar!