TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

De ontvangst was al heerlijk: 'als jullie zijn opgefrist, hebben we een lekkere koffie/cappuccino met appeltaart voor jullie'. We hadden beide kamers omdat we met onze 2 zoons (11 en 13 jaar) waren dus het delen vd badkamer was uiteraard geen probleem. Heerlijke ruime kamers met tv, uiterst vriendelijke mensen en een fantastisch ontbijt; kortom een aanrader!

Beoordeeld op 14 juli 2017

Heerlijk B&B ,geweldig ontbijt , buitengewoon vriendelijk ,goede tips.
Zeer centraal gelegen voor herhaling vatbaar.
Jammer van gedeelde toilet, royale inloopdouche geen probleem.
Mooie grote kamer met gezellig zithoekje en mogelijkheid gebruik te maken van tuinzitje.

Kamertip: Kamer was perfect met wastafel ,zithoekje met t.v. Tijdschriften folders van omgeving
Beoordeeld op 10 juli 2017

Omdat er op 7,8,9 Juli een Volleybal tournooi was in Apeldoorn en we daar bij wilden zijn heb ik op het internet deze b&b gevonden we hebben de eigenaars gebeld en gelijk geboekt.
Dichter bij het Centrum van Apeldoorn kan je geen B&B boeken volgens mijn.
Vrijdag 07-07-2017 Rond 17:00 aangekomen bij de B&B en we werden vriendelijk ontvangen door de B&B eigenaars.
Even de kamer bekeken we hadden de blauwe kamer die ons goed is bevalen.
Kopje koffie in de Tuin gedronken en toen naar het tournooi gegaan.
We zijn hier drie dagen gebleven ontbijt was super goed niks ontbrak er aan.
De eigenaars zijn super lief en behulpzaam mooie tuin in een mooie omgeving vlak bij het centrum
Al met al is deze B&B ons een 10+ waard en kan ik iedereen aanbevelen.
Peter de heij

Beoordeeld op 6 juli 2017

Dit is een B&B zoals ze zouden moeten zijn: eigenaars die je onthalen als was je hun zoon of dochter die nog eens op bezoek komt. Royaal ontbijt, goede bedden, gezellige buurt, bovendien op wandelafstand van het centrum. Het is een oud huis, dus ook wat gehorig, maar dat is ook het enige. Wij hebben hier een fijn verblijf gehad!

Kamertip: De grootste (blauwe) kamer kijkt uit over de tuin
Beoordeeld op 25 juni 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangst van gastvrouw&gastheer. De B&B ligt op loop afstand van het centrum en het is 30minuten lopen naar Paleis het Loo. Het ontbijt was voortreffelijk. The Golden Girls uit Oud Beijerland

Datum van verblijf: juni 2017