“Heerlijk gegeten en prima bediening!”
Beoordeling van de heerlijckheyt het loo

de heerlijckheyt het loo
Reserveren met
de heerlijckheyt het loo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 163 Restaurants in Apeldoorn
Keukens: Frans
15 april 2018 beoordeeld

Met 8 personen afgelopen zaterdagavond het 4 gangen verrassingsmenu genoten. Bij aankomst hartelijk welkom geheten en begeleid naar de tafel. Met ieders voorkeuren werd goed rekening gehouden door de bediening. Met elke gang werd keurig toegelicht wat het was. En tussendoor steeds adequaat gevraagd of er nog iets te drinken nodig was. Eten mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Met een verrassingsmenu eet je iets wat je mogelijk normaal niet zou kiezen. Over het geheel een uitstekende avond gehad!

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De keuze aan gerechten was prima; voor ieder wat wils. De gerechten (incl amuse) waren erg smaakvol. De bijpassende wijnen waren stuk voor stuk goed gekozen. De kaasplank is een aanrader; de kazen zijn sterk en eigen in smaak (waar je op hoopt als kaasliefhebber). Het personeel is vriendelijk en attent.

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig en vriendelijk restaurant. Direct naast ‘t loo gelegen. Leuke en smakelijke gerechten. Aanrader !

24 maart 2018 beoordeeld

Eten is hier erg goed en de kaart heeft een prima keus voor elk wat wils. De bediening is zeer attent en oplettend. De opmaak is goed en het smaakt allemaal heerlijk.

12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn beiden vegetarisch en we waren aangenaam verrast dat dit restaurant ook veel te bieden heeft voor vegetariërs.
De porties waren precies genoeg voor ons zodat we zo waar dessert konden eten.
De bediening is echt goed en laten je niet onnodig lang wachten, erg netjes!
Het is wel verstandig om te bellen voor een reservering want het lijkt vaak vol te zitten.

Reizigers die de heerlijckheyt het loo bekeken, bekeken ook

Apeldoorn, Gelderland
Apeldoorn, Gelderland

In de heerlijckheyt het loo geweest? Deel je ervaringen!