Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Ik had een voucher voor een overnachting. Moest o.a. € 10,- bijbetalen voor 4 sterren **** en € 10,- voor de vrijdag. Kamer(tje) werkelijk slecht! TWEE sterren was een betere omschrijving ** Afmeting ongelooflijk klein, heel klein TV schermpje en bijv. niet eens een glas in de badkamer, maar kartonnen bekertje enz..
Ik heb nog een voucher, maar die gooi ik weg. Zo’n verblijf wil ik echt niet meer.
Ik

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 september 2019

restaurant is goed,inchecken was niet goed men wist niet wat het arrangement inhield men moest alles vragen welkomstdrank ,lunchpakket, de kamer was een 1 persoon kamer met 2 bedden uitchecken waren ze heel vriendelijk

Beoordeeld op 25 augustus 2019

Ons kamer geleek op niets van de foto’s. Het was een kleine kamer met vuil tapijt. We keken op een binnenplatform met buizen en de volgende morgen kwamen ze dan nog eens een stelling plaatsen. De badkamer was piepklein. Je zat met je knieën tegen de deur wanneer je op het toilet zat. Er kon een persoon staan en dat was het. Het bleek idd de kleinste badkamer te zijn van het hotel en waarschijnlijk omdat we Belgen zijn hebben ze ons die dan maar gegeven. Ontbijt was ook niet zo uitgebreid. Zeker geen 4**** hotel waardig.

Kamertip: Zeker geen comfort kamer kiezen.
Beoordeeld op 23 augustus 2019

Bediening en eten waren uitstekend!
Kamer beetje vies! Kan wel een goede schoonmaakbeurt gebruiken
Badkamer was mooi, alleen 3 stapjes omhoog, is voor oudere mensen die slecht ter been zijn niet aan te bevelen.
De omgeving is mooi, voor elk wat wils!

Kamertip: Vragen of er airco is en aan de achterkant logeren is wel rustiger.
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Fijn bezoek gehad, bij aankomst bleek de kamer naar luxe geüpdatet te zijn. Schone kamer,lekker eten zowel s'avonds als bij het ontbijt, goede service en vriendelijk personeel. Helaas konden wij niet nog een nacht bij boeken doordat het hotel vol zat