31 mei 2018 beoordeeld

Nette kamer, goed avondeten en goed verzorgd ontbijt.
Barbezetting rond 16.30/17.00 uur en terrasbediening kan beter. Was goed te merken dat op 27-30 mei, de restaurantmanager Annemiek, afwezig was. Met haar ging alles vloeiend, zonder enige klachten.

Kamertip: Matras kamer beneden dun. Boven prima, maar ik begreep dat er gerenoveerd gaat worden Heb er 6 x 3 dagen (en nachten)verbleven ivm cursus.
  • Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst wel netjes ontvangen door personeel bij de receptie. Daarna de kamer was erg gedateerd en ook niet echt schoon, rooster in badkamer was al enige tijd niet schoongemaakt net als de wastafel buitenzijde en het onderstel van het bed.
Bij het diner s’avonds hadden we twee maal de zalm besteld en een saté en een hamburger. De zalm was er een uit de diepvries die van binnen nog helemaal zompig was en niet te eten dus hebben we deze terug gegeven, er werd gemeld dat nieuwe maken erg lang ging duren dus hebben we dat niet meer genomen. De saté was ook erg droog en taai. Dus zeker de kostprijs van de spullen niet waard. Toen we terug in de kamer kwamen was het er erg warm en de airco ging niet aan. De receptie ingelicht en deze zijn gekomen maar kregen hem ook niet aan de gang na 45 min proberen. De tv afstandsbediening werkte ook niet en hebben ze moeten vervangen. De WiFi was ook slecht. We hebben met het raam open moeten slapen waardoor we wel muggen binnen hadden. Bij het ontbijt ging men de eieren bakken voor de mensen met twee pannetjes waardoor je lang moest wachten op je ei. Zeker als je met 4 mensen bent aan een tafel. De pluspunten waren het personeel bij de receptie die het echt wel probeert en het zwembad was ook netjes en schoon. Maar ik vind de prijs kwaliteit ver te zoeken voor wat men bied. Heb nettere en betere hotels gehad voor minder geld. Dus niet voor herhaling vatbaar.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
4 mei 2018 beoordeeld

Kamer was goed en ruim. Ik sliep aan de achterzijde van het hotel, dat heel rustig gelegen is. Het ontbijt was uitgebreid. De kaart voor het diner was uitgebreid en wat ik gegeten heb was heerlijk. Personeel was heel vriendelijk en hulpvaardig.

• Verbleef: mei 2018, reisde alleen
30 april 2018 beoordeeld

Goede service, mooie locatie. Familiekamer geboekt met 2 kinderen van 6 en 8. Ruime en schone kamer naast Paleis het Loo en het park Julianatoren. Het restaurant was een uitkomst met een makkelijke kaart. Al bij al fijne ervaring

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Probeer het diner altijd te mijden vanwege de standaard menu kaart. Maar ben vandaag blij verrast met een heerlijke Victoria baars. Wat een heerlijke specialiteit van de kok.
Voor mij 5 sterren voor haar.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken