Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk, maar prijzig voor wat het is.

Wij hadden het geluk om op een "gewone" vrijdag te kunnen gaan en was het daarom helemaal niet ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
BubbaB91
Maassluis, Nederland
via mobiele applicatie
Aardig...

Aardig parkje. Voor de leeftijd tot een jaar of 10 is er vaak weinig. Hier is alles voor deze ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
993willemg
Zwolle, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 387 beoordelingen

Beoordeeld op 29 augustus 2020

Word totaal geen 1.5 meter afstand gehouden en krijg poffertjes die half rauw zijn en vervolgens ga je patat halen en half koud.. wat is dit park achteruit gegaan en voor zo hoge prijs..

Beoordeeld op 27 augustus 2020 via mobiele applicatie

Vandaag met gezin de Julianatoren bezocht. Mese oo basis van hetgeen op de website vermeld stond mbt naleven coronaregels. Maar wat schetst onze verbazing....veel en veel meer bezoekers in het park dan de maximale 2100 die op de website vermeld worden. Smerige toiletten. Nauwelijks schoonmaak. Nergens afstand. Ga hier niet heen, want dit heeft niks meer met een leuk dagje uit te maken!

Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Leuk pretpark gericht op jonge kinderen (3-10 jaar). Best een hoop te doen op een relatief klein oppervlak (dus niet teveel lopen). Redelijk goed onderhouden en schoon.
Ondanks de Coronamaatregelen (max. 2142 bezoekers i.p.v. 6600) was het behoorlijk druk. Bij de trampolines hebben we een uur in de rij gestaan en ook bij de achtbaan stond een erg lange rij, ik wil niet weten hoe dat gaat als er wel 6600 mensen rondlopen.
Desondanks een erg leuke dag gehad, de kinderen hebben zich goed vermaakt.

Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

Negatief, Coronna maatregelen worden absoluut niet nageleeft geen controle op afstand 1,5 mtr. terwijl het wel werd omgeroepen er wordt niks schoongemaakt, wel waren er overal ontsmettingpunten maar niet iedereen gebruikt deze. Wij zaten in het reuzenrad en de troep en beschimmelde sinaasappelschillen lagen in de gondel. Toiletten vies en werden niet schoongemaakt of gecontroleerd na gebruik.
Veel teveel mensen waarom dan tijdssloten gebruiken.
Was voor ons de 1e keer maar ook de laatste keer.

Beoordeeld op 20 augustus 2020

Vanmorgen al op tijds naar julianatoren eerste parkeergelegenheid was al helemaal vol door gereden na een andere parkeerplaats ook aardig vol!
Belachelijke prijzen 8,50, om je auto daar nee te zetten.
In het park zelf was het ook zo druk dat het gewoon niet meer leuk was! Wachtrijen van 30 min, chagrijnige medewerkers.. En de toiletten daar begin ik maar niet over .. hygiëne is ver te zoeken.

na 2 uur zijn wij gegaan zonde van het geld ons zie je niet meer terug.